Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

O tym się mówi: poseł Jan Dziedziczak, PiS



Ocena: 2.0 (9 głosów)


Komentarze (164)  

 
#1 Taka prawda 2024-02-05 12:22
Od piswców i Borowiacka, każdy będzie lepszy..
 
#2 Figa 2024-02-05 12:29
Ooo Dziedziczak dal głos !!! Na pewno nie rusiecki ,lewica też nie ,a może ktoś NOWY ???
 
#3 Nie mogę już 2024-02-05 12:30
Panie Dziedziczak,co Pan zrobił dla Leszna,ano NIC ! Jak tak Pan Kocha Leszno to czemu z 3 lat temu nie załatwił Pan na prawdę dużych pieniędzy na remont pływalni Przecież PiS rozdaje miliony na lewo i prawo prawie 500 mln ! na samego biznesmena Rydzyka, na rożne fanaberie ,a Pan przecież jest chyba największym pupilem Jarosława !
 
#4 Pietrucha 2024-02-05 12:31
Ale pod warunkiem sami musicie przyznać ze nierówno pod sufitem macie też.
 
#5 Strach 2024-02-05 12:32
Strach, spogląda w oczy Pani Dziedziczakowi i Panu Borowiakowi.
 
#6 Guru 2024-02-05 12:33
Co masz biedny Dziedziczaku powiedzieć? Stałeś się przezroczysty, wkrótce będziesz niewidzialny..
 
#7 Mirek 2024-02-05 12:33
Ma racje chłop. Jak pisu nie lubię to tutaj się zgadzam. Widać to zreszta po tym jak realizuje i spełnia obietnice wyborcze Partia Po i jak szanują demokracje w mediach i reszcie. To jest jakiś dramat. W lesznie prezydent spoza układu by się przydał.
 
#8 do 1 2024-02-05 12:34
Mylisz się, tym razem ludzie będą platformiaków odrywać od koryta.
Ludzie są wkurzeni na to co się teraz wyprawia.
 
#9 Pini 2024-02-05 12:35
O tak posel Dziedziczak walczy jak lew przed wyborami do parlamentu tak walczył, że robił spotkania z różnymi ważnymi dla kraju ludźmi hm ??? Po wyborach jeszcze gorzej ,aż nagle komentuje rusieckiego który I tak szans nie ma ,lewactwo ?? 2050?? Może haaa zacznijcie myśleć ktoś kto nie jest umoczony lokalnie ma szansę reszta von !!!!
 
#10 Xyz 2024-02-05 12:36
Czekamy na ogłoszenie kandydata na prezydenta
 
#11 Układy 2024-02-05 12:36
Przykre, bo Dziedziczak potwierdza, że trzeba wszędzie mieć swoich, znajomości, protegowanych i układy. Jednocześnie, jako, że Leszno i Polska zachodnia w większości jest na nie dla PIS-u, to przez 8 lat ich rządów niewiele dla nas zrobili. A podobno Polska jest jedna.
 
#12 zgadzam sie 2024-02-05 12:36
tu akurat Dziedziczak ma racje i to całkowitą! Ten wybor Rusieckiego na kandydata to kiepski pomysł. Ani on za bardzo sie nie pcha na ten stolek bo gdzie bedzie mial lepiej niz ma teraz a poza tym jak wypadnie nam osoba ktora ma realne mozliwosci cos ugrac w sejmie to bedzie bardzo słabo.
 
#13 Leszek 2024-02-05 12:39
Niestety ale nie ma na kogo głosować a obecny jest do niczego.
 
#14 eh 2024-02-05 12:41
Janek, a Ty z Leszna jesteś czy z Warszawski spadochroniarz?
 
#15 Ewa 2024-02-05 12:42
PiS dla Leszna to tragedia.
 
#16 balbin 2024-02-05 12:48
byle jak najdalej od złodziejskiej pisiorskiej mafi.
 
#17 bartek 2024-02-05 12:51
Jak go słuchałem dzisiaj, to momentami sam sobie przeczył. I to nie głoscować na Rusieckiego, bo nie będziemy mieć posła w sejmie, guzik prawda, boją się że PiSowski pionek szans nie bedzie miał
 
#18 Koko 2024-02-05 12:52
Od was pisowcy i od tego zakamuflowanego pisoora Borowiaka każdy będzie lepszy .
 
#19 Adam 2024-02-05 12:54
Najwieksza katastrofa to jest pan, caly pis i obecny prezydent. Brak mi słów na was...
 
#20 peter 2024-02-05 12:55
Przecież nawet Rusiecki nie chce zostać Prezydentem Leszna. Nawet dzieci w przedszkolu o tym wiedzą. I zgadzam się w pełni z Dziedziczakiem. Wybór Rusieckiego to najgorszy wybór. Mam nadziej, że Grzesiu zrobi wszystko aby nie wygrać i zostać w Warszawie.
 
#21 Kacper 2024-02-05 12:55
Wszyscy tak źle się wypowiadają jaki to prezydent Borowiak jest zły i niedobry. Zobaczcie co przez ostatnie lata zostało zrobione w Lesznie .... Ludzie patrzycie przez pryzmat jednej inwestycji która się ciągnie, a nie przez pryzmat tego co zostało zrobione. Wybrać trzeba realiste, a nie marzyciela z KO o niespełnionych ambicjach by być prezydentem
 
#22 Milena 2024-02-05 12:59
Nie rozumiem jak można pisać artykuł tytułując kogoś prezydentem, " kandydat na prezydenta" raczej tak powinien brzmieć nagłówek
 
#23 zainteresowany 2024-02-05 12:59
PiS nigdy nie miało posła stąd, z Leszna, i nic się nie stało. Bo spadochroniarz z Warszawy, który od 2007 roku szuka żony w Lesznie nie liczy się. A może mieszkanki Leszna nie spełniają jego oczekiwań?
 
#24 Leszek 2024-02-05 13:00
Jestem za taką katastrofą!!!
 
#25 Kaja21 2024-02-05 13:01
Co oprócz zamieszania podczas ostatnich wyborów samorządowych zrobił dla miasta Pan Rusiecki "nic" i teraz znowu obiecuje, a jak nie wyjdzie z wyborami to znowu ucieknie gdzieś za pieniążkiem bo na radnego to się nie opłaca przecież
 
#26 Osiągnięcie Prezydenta: 2024-02-05 13:03
Miasto Leszno się wyludnia (niby nic nadzwyczajnego bo to trend ogólnopolski) ale jeśli jednocześnie przybywa mieszkańców w Powiecie Leszczyńskim to chyba coś jest nie tak...
 
#27 mich35sir 2024-02-05 13:05
Dwa razy wygrał Pan Borowiak, przypadek? Nie sądzę. Przedwyborcze spekulacje nie mają dużego odwzorowania w rzeczywistych wyborach KO lubi robić dobra otoczkę ale suma summarum i tak nie wygrywają, wystarczy zobaczyć w jaki sposób zachowywali się radni KO w samorządzie zamiast zrobić coś wspólnie dla miasta dla zasady głosowali przeciwko.
 
#28 Bil 2024-02-05 13:05
Nie mam nic przeciwko takiej katastrofie!!!
 
#29 nie dla pis 2024-02-05 13:06
Każde odwiedziny tego odwiedziny tego pisowca przynoszą problemy
 
#30 Leszcz 2024-02-05 13:06
Katastrofa nie tylko dla Leszna ale i dla calej Polski byly rzady PISu. Dziedziczak, Mosinski i ta cala reszta PISiorow i ich akolitow wyrzadzili Polsce wiecej zla niz wszystkie rzady od 1989roku. Lepiej zeby p.Dziedziczak zamilkl i zaczal myslec o swoich poczynaniach w PISowskiej koalicji rzadzacej.
 
#31 aaa 2024-02-05 13:08
To ty będziesz walczył jako poseł z tego regionu.
 
#32 Lok 2024-02-05 13:08
Panu panie Dziedziczak i panskim kumplom oraz oanu Borowiakowi juz dziekujemy orzyszedl czas na zmiany
 
#33 Mieszkaniec Leszna 2024-02-05 13:09
My nie będziemy mieli tej możliwości ? Ma pan na myśli siebie i nas - mieszkańców Leszna?
 
#34 elo 2024-02-05 13:10
Wszystko tylko nie PiS. Złodziejstwo i nepotyzm w czystej postaci. Można o was podręczniki pisać.
 
#35 Jarek 2024-02-05 13:12
Populizm, cynizm, faszyzm?
 
#36 Bolesław kierowca autobusu 2024-02-05 13:18
I dobrze powiedział. Niech ktoś mnie oświeci co takiego załatwił dla naszego regionu GR?
 
#37 Jarek K. 2024-02-05 13:19
Największą katastrofą dla Polski jest ta populistyczna, faszystowska partia pis o mentalności rodem z XIX wieku.
 
#38 Boe Jiden 2024-02-05 13:25
Patrząc na podział sił politycznych w tym momencie, każda partia i kandydat pchający nas w ręce Unii Europejskiej będzie złym wyborem - i trzeba to powiedzieć obiektywnie. Nie opowiadając się zarówno po stronie PiS jak i po stronie PO. Rządzący tak podzielili naród, że jeden drugiemu jest w stanie poderżnąć gardło tylko dlatego, że ktoś nie kocha jednej partii. Zresztą ostatnio gdzieś na spotkaniu ktoś zadał Morawieckiemu niewygodne pytanie, to ludzie wraz z jednym z organizatorów byli gotowi zlinczować tego człowieka. A chyba na tym powinna polegać debata, żeby wysłuchać drugiej strony, nawet jak zadaje niewygodne pytania.

Jak rozmawiam z kimś na temat bieżących spraw politycznych i ktoś wyskakuje mi z tekstem, że Tusk jest Niemcem, albo, że PiS jest prorosyjski, to już wiem od razu z kim mam do czynienia.

Przytoczę tutaj tylko to, co pisałem jakiś czas temu. Za 50 lat, jak tak dalej pójdzie, kiedy aktualnie rządzący już będą w grobach, będzie jedno wspólne państwo europejskie ze wspólnymi instytucjami. Europa będzie tylko i wyłącznie skansenem, gdzie produkcja przemysłowa nie będzie istniała, unia europejska nie będzie się liczyć geopolitycznie i nie będzie tzw. klasy średniej a koszty życia będą olbrzymie. Dodatkowo duża część społeczeństw nie będzie pracować, ponieważ zwyczajnie nie będzie im się opłacać przy szerokim rozdawnictwie socjalu.

Rządzący żonglują tylko takimi pustymi hasłami mamiąc wyborców. A że wyborca ma pamięć złotej rybki, to już jest osobna sprawa. Przecież przeciętny wyborca nie ma bladego pojęcia o podstawach ekonomii czy doktrynie politycznej i procesach rządzących systemem politycznym. Dla przeciętnego wyborcy istotne jest tylko i wyłącznie jaka jutro będzie promocja w Lidlu i czy będzie mógł polecieć bez paszportu na kanary oraz kiedy wpłynie 800+.

Im szybciej to zrozumiemy, tym lepiej.
 
#39 Maciej 2024-02-05 13:25
Od kiedy pisior martwi się o KO precz z PiSem z Leszna a Grzegorz to dobra alternatywa dla Leszna jest wstanie ściągnąć kasę z UE do Leszna. Borowik już wybudował basen i hale sportową obiecał i przez wszystkie kadencję nie poradził sobie. Nie dajmy się oszukać borowiakowi
 
#40 do kom. 8 2024-02-05 13:25
Nie neguję, że dużo zmienia się w Lesznie. Ale na początku swej prezydentury, p. Borowiak zapowiadał zaciskanie pasa z powodu dużego zadłużenia https://elka.pl/content/view/73779/80/ Lecz zamiast zaciskania pasa, kredyty szerokim strumieniem płyną do kasy samorządu. Ich spłatą mało kto się przejmuje, bo przecież władza z własnej kieszeni ich spłacać nie będzie. Dodatkowo cały kraj się bogaci, a wraz z tym więcej pieniędzy trafia do samorządów. Teraz rozumiesz, dlaczego udało się tyle zrobić w ostatnich latach? Każdy kto dostanie możliwość zaciągania dużych zobowiązań dłużnych i trafi na koniunkturę rynkową będzie mógł wiele zrobić. To nie żadna wielka zasługa jednej osoby. Gdyby to samo zrobił bez zaciągania kredytów, to pierwszy chyliłbym czoła.
 
#41 Panie Dziedziczak.... 2024-02-05 13:27
Ręce opadają. Dziedziczak podkreśla, że aby coś "załatwić" to trzeba być przy korycie.
Dziedziczak wracaj do tej swojej Kongresówki a nam pozwól żyć uczciwie.
 
#42 Bbs 2024-02-05 13:28
Dziwne hasło pana Rusieckieg: Leszno stać na więcej. Jak wygra to Leszno będzie miało mniej, dużo mniej i cała okolica Leszna. Co z elektoratem wokół Leszna, głosowali ludzie w październiku za Rusieckim a teraz się nie liczą
 
#43 Krzysztof 2024-02-05 13:30
Rusiecki to wielka katastrofa Udaje mądrego a każdy kto go poznał jak "pracował" jako wiceprezydent wie ,że zero decyzyjności .Tylko chodzić i się uśmiechać.(...) Zresztą już przegrał wybory i nie zrozumiał, że się nie nadaje.
 
#44 Tak sobie myślę, że 2024-02-05 13:32
Pan Dziedziczak mówiąc "To katastrofa, jeśli chodzi o inwestycje, bo inne miasta będą walczyć o środki za pośrednictwem swoich posłów", pokazał - moim zdaniem - patologię władzy tego kraju. Czy to nie samorządy powinny starać się o pozyskanie środków na podstawie uczciwych i czytelnych kryteriów? A poseł nie powinien zajmować się przede wszystkim sprawami ważnymi dla całego kraju? Niby już 35 lat temu skończył się komunizm, a my nadal mamy posłów-załatwiaczy, którzy w zaciszu gabinetów i po znajomości załatwiają publiczne pieniądze dla swoich? Niech tacy ludzie znikną wreszcie z naszego otoczenia.
 
#45 mieszkanka 2024-02-05 13:34
Dziedziczak ma rację w jednym: dla dobra miasta prezydent powinien być z tej samej opcji co rząd bo tylko wtedy mamy gwarancję na to, że się porozumieją!!! Borowiak przypisuje sobie zasługi jakie to nie zrobił inwestycje ale nie mówi ile za to miasto ma długów bo przecież każda inwestycja to nie była z oszczędności tylko na kredyt... Jak chcemy żeby miasto nie zbankrutowało to nie można kolejny raz wybrać tej samej osoby zbratanej z pisem...
 
#46 Magda 2024-02-05 13:34
Widzę, że Borowiak się ratuje panem Dziedziczakiem. Borowiak to taki ukryty PiS.
 
#47 do poz. 20 2024-02-05 13:39
Masz rację człowieku...najważniejsze dla mieszkańców są ścieżki rowerowe i parki.
 
#48 On 2024-02-05 13:40
Dziedziczak boisz s8ię ze nie będziesz miał gdzie przyjechać bo twoi kumple wylecą!A i księża nie będą cie zapraszać!
 
#49 Mieszkaniec Leszna...i okolic 2024-02-05 13:44
Zastanawiające jest co w ostatnich latach kandydat KO zrobił pozytywnego dla mieszkańców Leszna? Jakoś nie był aktywny w lokalnej społeczności może oprócz wyborów. Ale jeżeli to moja pomyłka to wrzućcie kilka przykładów.
 
#50 ja 2024-02-05 13:51
Jest jeszcze Szczepański przecież. Nie da się czytać tych farmazonów :/
 
#51 Ja 2024-02-05 14:06
A ja tu widze jednego pana radnego ! Tyko on ! Wyłącznie ! Powinien kandydować. Idealne dla NIEGO miejsce choć wejść na stołek w takim deficycie to rzadka przyjemność ale należy rozliczyć za rozrzutność ! I to szybko mimo, że majątki już i tak na żonki pewnie przepisane. . Skończyć z mafią a w zasadzie już ich nie ma. Amen
 
#52 Adam 2024-02-05 14:08
Jak widać to całe PL 18 to przystawka PiS. Dziedziczak Leszno nie chce Borowiaka na prezydenta. Pana opinia nie przekona by nie głosować na Rusieckiego. Otóż tak będziemy głosować.
 
#53 Anatol 2024-02-05 14:13
Panie Dziedziczak, Leszno ma jeszcze posła Wiesława Szczepańskiego, też z koalicji rządzącej
 
#54 do kom. 49 2024-02-05 14:19
Nie wszyscy mają żonki, więc może mają braci i siostry :)
 
#55 do 36 2024-02-05 14:27
"Europa będzie tylko i wyłącznie skansenem, gdzie produkcja przemysłowa nie będzie istniała, unia europejska nie będzie się liczyć geopolitycznie i nie będzie tzw. klasy średniej a koszty życia będą olbrzymie. Dodatkowo duża część społeczeństw nie będzie pracować, ponieważ zwyczajnie nie będzie im się opłacać przy szerokim rozdawnictwie socjalu". Sam sobie zaprzeczasz. Bo, jeżeli Europa będzie nic nie znaczącym skansenem, to skąd weźmie kasę na socjal???
 
#56 działkowiec 2024-02-05 14:35
Wszyscy tylko nie pisowcy .
 
#57 tak 2024-02-05 14:42
Do 42. W punkt.
 
#58 Katastrofa 2024-02-05 14:43
DZIEDZICZAK A TY JESTEŚ KATASTROF¡ DLA POLSKI
 
#59 ela 2024-02-05 14:55
katastrofa dla Leszna jest borowiak dziedziczak i pis
 
#60 Obserwator 2024-02-05 14:59
Więcej takich wypowiedzi i Rusiecki wygra w 1 turze!
 
#61 Tadek 2024-02-05 15:05
Tylko nie pisiorki i obecny Prezydent m. Leszno.
 
#62 Kasia 2024-02-05 15:12
Wypowiedź pana Dziedziczaka jednoznacznie wskazuje, że czas na zamiany w leszczyńskim Ratuszu. Panu Jankowi i Łukaszowi uprzejmie dziękujemy.
 
#63 Bbs 2024-02-05 15:22
Dziwne hasło pana Rusieckieg: Leszno stać na więcej. Jak wygra to Leszno będzie miało mniej, dużo mniej i cała okolica Leszna. Co z elektoratem wokół Leszna, głosowali ludzie w październiku za Rusieckim a teraz się nie liczą
 
#64 leszczyniak 2024-02-05 15:23
Katastrofą to jest wybranie tego osobnika na posła
 
#65 J. 2024-02-05 15:29
Pan Rusiecki ma zapewne znajomości w swojej partii co było widać po członkach swej partii, których do Leszna sprowadzał. Prawdopodobnie mógłby sobie niejedno bezpośrednio załatwić bez pośrednictwa p. Dziedziczaka jak i innych posłów.

Smutek więc przemawia przez pana posła Dziedziczaka. Do tej pory coś znaczył, bo mógł coś załatwić, tak w rządzie jak i dla rządu w mieście. Gdyby prezydentem Leszna został ktoś spoza PiS - PL18, to znaczenie tego posła spadłoby radykalnie. Dlatego prawdopodobnie namawia do głosowania na "swoich".
 
#66 kocik 2024-02-05 15:29
jak się nie da wygrać wyborów to trzeba 'kota ogonem odwrócić' i szukać uzasadnienia,że miasto pieniądze straci !!!, proszę z takimi tekstami o " niskich lotach" do nas leszczynian się nie zwracać.
 
#67 TYLKO NIE PiS 2024-02-05 15:34
Złodzieje z PiS Polskę rozkradli. Dziedziczak Ty się nie wypowiadaj za wyborców. Tylko nie PiS , co oni z tej Polski zrobili.
 
#68 Renia 2024-02-05 15:59
A czy Borowiak też nie zrezygnował z mandatu posła jak został prezydentem Leszna za pierwszym razem ?
 
#69 Mietek 2024-02-05 16:08
Peowcow trzeba gonić to zło dla Polski. Każdy peowiec powinien być pogoniony
 
#70 Do 57 2024-02-05 16:08
Tak. Borowiak i PiS niszczą miasto. Ktokolwiek tylko nie oni!
 
#71 Do 20 2024-02-05 16:12
Rzeczywiście przez ostatnie lata sporo zostało zrobione. Np. Borowiak otworzył i zamknął teatr w Lesznie. 
 
#72 PRAWDA. 2024-02-05 16:27
Proszę Panstwa- p
Grzegorz R.- kandydat na prezydenta n miasta z partii SLD ( patrz gdy był z-ca p.Malepszego z PZPR)- nie ma doświadczenia w samodzielnym zarządzaniu miastem.Prezydentem.Leszns winien być działacz gospodarczy - aby pozyskiwał inwestorów zewn. mądrze prowadził nadzór na budżetowymi Zakładami Pracy obsługującymi Leszno,bezparty jny i taki co już się dorobił legalnie w swoim zyciu.Dziekuje za uwagę .Zenon K. - przedsiebiorca
 
#73 /////// 2024-02-05 16:35
Kogo pan proponuje? Kiedy zobaczymy kandydata pis?
 
#74 klm 2024-02-05 16:50
Panie Janie. Typowo PISiurskie myślenie.
Zebrać kasiurkę z gmin do Warszawki.
Potem "po uważaniu" na KARTONOWYCH CZEKACH rozdawać w terenie (oczywiście w obecności kamer).
Po to tylko, żeby ciemny lud myślał "jakie te paniska w Warszawki dobre".
I jeszcze się tym chwalić.
:)
 
#75 Peju 2024-02-05 16:55
Tylko Grzegorz M
 
#76 Krotko 2024-02-05 17:18
Dziedziczak szuka tylko i wylacznie poparcia na wybory do Parlamentu Europejskiego. Bedzie gadal rozne bzdury zeby tylko uzyskac glosy populistow.
 
#77 Michu 2024-02-05 17:19
Największą katastrofą jest PIS i to nie tylko dla Leszna ale całej Polski.
 
#78 Alicja 2024-02-05 17:24
Ludzie są wkurzeni że PIS-iory które nie chcą oddać władzy, syf jaki zostawili w trybunale, sadach i do tego Pseudo Prezydent Polaków który ułaskawia kumpli skazanych w niezależnych sądach. A co wyprawiali coraz bardziej wychodzi na jaw. Obsadzali i grabili na maksa a zwykłych ludzi okłamywali. Gdyby nie pegazus i tuba TVP długopis nie byłby teraz Prezydentem.
 
#79 MPWiK 2024-02-05 17:57
Tylko nie PiS i ten co teraz jest czyli Pan Borowiak
Nie dla Pisuuu i Borowiaka Nie!!!!!!
 
#80 hmmmm 2024-02-05 17:59
Panie Dziedziczak - problem jest reprezentowanie rejonu z którego się nie pochodzi?
 
#81 Do 76 2024-02-05 18:00
Twój komentarz ma tyle wspólnego z rzeczywistością jak to, że zrobiłeś dziewczynie dziecko i żenić się nie chcesz.
 
#82 peterpan 2024-02-05 18:02
Panie Dziedziczak to może Pan?
sól tej ziemi , przystojny ,wysportowany ,światowy, rodzinny( wystraczy tylko fotka żony i dzieci), Leszno dzięki Panu stało się metropolią ( może centymetropolią )
same superlatywy , ma Pan mój głos
 
#83 Mates 2024-02-05 18:19
Przyzwyczaiłem się do Borowiaka i tak też zagłosuje.
 
#84 Mieszkaniec 2024-02-05 18:21
Grzegorz! Nie zawiedź nas!
 
#85 ? 2024-02-05 18:21
PIS pozorował współpracę z UE a faktycznie zwalczał durne zarządzenia PŁYN¡CE z Brukseli?
Zielony ład spowodował reakcję mądrych rolników nie tylko w Polsce!
Teraz czas na zwijanie interesów Polsce i innych krajach Unii przez globalny biznes!
Ambasador Tadżykistanu oświadcza, że u nich energia jest pięciokrotnie tańsza niż w Unii!
Paliwa cztery razy tańsze!
Nie ma żadnych ograniczeń z CO2 na czele+
Tam powstają nowe firmy kosztem Europy bo taniocha?
Na chleb nie będzie nas stać?!
PO naszą gospodarkę rozłoży totalnie!
Ja ich nierządy pamiętam a inni zapomnieli?
 
#86 Do 76 2024-02-05 18:22
Czy Pani sobie zdaje sprawę z tego co opowiada, czy można być aż taką ignorantką?
 
#87 mieszkaniec 2024-02-05 18:35
Katastrofą i nieporozumienie m to ty jestes i cały ten pis!!!
 
#88 mieszkaniec 2024-02-05 18:36
borowiak to pis I teraz to widać jak już go zaczynają wspierać! Dość już was pisiory
 
#89 henk 2024-02-05 18:41
ale peowce was boli i ma bolec szczekajcie sobie szczekajcie i plujcie jadem bo tylko to umiecie
 
#90 Leszczynianka 2024-02-05 19:14
Panie Grzegorzu Rusiecki ma pan moj glos i mlodzi nowi radni ,chetni do pracy nie zmanierowani wladza,,tego zycze miastu i mieszkancom,cza s na zmiany i to gruntowneMO
 
#91 Leszczyniak 2024-02-05 19:18
Tak już jak napisali przedmówcy co Pan Dziedziczak zrobił do Leszna NIC ,więc Panu już DZIÊKUJEMY teraz pora na ludzi ,korzy potrafią działać i chcą jak PAN GRZEGORZ RUSIECKI ROZWIJAC LESZNO.
 
#92 KSK 2024-02-05 19:22
Co ten warszawiak opowiada , albo w ramach obowiązujących przepisów coś się należy albo nie . Ale mafia pisowska daje po uważaniu
 
#93 Kl 2024-02-05 19:26
Czuję się oszukany jako wyborca pana Rusieckiego. Za chwilę w nagrodę będzie kandydował do parlamentu europejskiego?
 
#94 wick 2024-02-05 19:28
Czego on szuka w Lesznie
 
#95 Beata 2024-02-05 19:38
Borowiak jakoś funkcjonował dzięki PiS, ale to już koniec, czas na zmiany.
 
#96 Mega 2024-02-05 20:00
Jestem tego samego zdania to katastrofa
 
#97 Tak się zastanawiam 2024-02-05 20:05
Słuchaliście Państwo tego wywiadu? Pan Adamek wyjątkowo dzielnie walczył w sprawie Wąsika i Kamińskiego oraz w sprawie mediów publicznych. Do tego stopnia, że pan poseł przyznał nawet, że za PiS w mediach publicznych nie było zróżnicowania dostępu.

Ale gdy już słuchałem, że z ust posła padają takie stwierdzenia jak "Jestem lokalnym patriotą" lub "Dla mnie najważniejszą rolą jest bycie posłem naszej ziemi", to zastanawiałem się czy on już mieszka w Lesznie?

Co ciekawe pan poseł wymienia kilka spraw, które załatwił dla Leszna, takie jak pieniądze na Akwawit, na boisko w Zaborowie, na Trapez, na drogi, na bursę, etc. Dziesiątki milionów, prawie 50 mln zł. Czyli to on załatwił te pieniądze, a nie prezydent Borowiak?

A pamięta pan, panie pośle, co deklarowała pani Witek w Lesznie?
"Polski Ład (...) jest kierowany do wszystkich Polaków, tych z małych i dużych ośrodków, u nas nie ma podziału na tych gorszych i lepszych."
https://elka.pl/content/view/105191/80/
 
#98 matka 2024-02-05 20:36
Rozumiem, że pan Dziedziczak ma w Lesznie dom rodzinny, żonę, dzieci, rodziców i dlatego tak mu zależy na dobru naszego miasta. A nie wróć on z Warszawki jest a Grzegorz jest z Leszna...
 
#99 A czy poseł Dziedziczak 2024-02-05 21:00
cokolwiek zrobił dla Leszna w czasie tych ośmiu ostatnich lat? Bo ja sobie nie przypominam, żeby miasto odniosło jakąkolwiek korzyść z faktu, że miało "swojego" posła w partii rządzącej. Poza tym zabawne jest to, że nikt nie przyznaje się do Borowiaka.
 
#100 Nie dajmy się 2024-02-05 21:13
Borowiak i Dziedziczak to jedna opcja wzajemnej adoracji. Leszno zasługuje na prezydenta, który będzie prezydentem wszystkich Leszczyniaków a nie tych wybranych.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama