Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

61 wyświetleń
4237 wyświetleń
4759 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Kandydaci na burmistrza gminy Krzywiń



Ocena: 3.4 (7 głosów)


Komentarze (320)  

 
#1 Słuchacz 2024-04-15 14:11
Moim zdaniem pan Leszek nie potrafił nic konkretnego powiedzieć... Był nastawiony na hejt na pana Przemka... Mam pytanie do Pana Leszka jak obliczył te zyski z przystąpienia do spółdzielni energetycznej.... Proszę o wyliczenia na jego profilu... Chyba zapomniał że to tylko 30% niższe rachunki, ale jeszcze chyba trzeba najpierw ponieść koszty? Pozdrawiam obu kandydatów
 
#2 Mieszkaniec gminy Krzywiń 2024-04-15 14:13
Panie Leszku ! Jesteś dla mnie już Burmistrzem tej gminy !
 
#3 Krzywiniak 2024-04-15 14:14
"Moim zdaniem pan Leszek nie potrafił nic konkretnego powiedzieć"
Słuchaliśmy tego samego radia ? Bo chyba sie imiona pomyliły .
 
#4 Radiowiec 2024-04-15 14:17
Moim zdaniem P. Leszek potrafił naprowadzić słuchacza na konkrety , natomiast P. Przemek popłynał gdzieś w dal mówiąc ciągle o pozyskiwaniu pieniędzy ze środków zewnętrznych nie myśląć całkowicie o stanie budżetu . Dlaczego ? Trzeba myśleć o inwestycjach jak najbardziej ale najpierw skupić się również na " zarabianiu " gminy własnym sumbtem.
 
#5 1 2024-04-15 14:19
wymień choć jeden konkret, który powiedział Pan Przemek? Szkoła w Bieżyniu? Chyba cała gmina wie jaki jest jej stan. Już obecny Burmistrz miał to naprawić. Skoro chce Pan tak słuchać mieszkańców no to już ma Pan pierwsza okazję... DOMAGAMY SIÊ DEBATY! Chcemy zadać swoje konkretne pytania i jednemu i drugiemu! Jeśli to prawda, że Pan Leszek drugi raz wysłał zaproszenie a Pan kolejny raz odmówił to robi Pan sobie żarty!
 
#6 KOL 2024-04-15 14:20
Majchrzak wygrał!!
 
#7 Wyborca 2024-04-15 14:21
Brawo Panie Leszku!!! Takiego włodarza potrzebujemy, ma Pan mój głos!
Panie Przemku, szanuję Pana za to co robi Pan dla rozwinięcia kultury sportowej w naszej gminie, ale niech Pan się zajmie tym co umie najlepiej, czyli sportem.
 
#8 Tomek 2024-04-15 14:22
Brawo Panie Leszku. Głosuje na pana
 
#9 Leszek 2024-04-15 14:24
Leszek gdzie ty chodzisz na solarium? I czy planujesz otworzyć w
Krzywiniu podobny obiekt ?
 
#10 Mieszkanak Aga 2024-04-15 14:27
Panie Przemku wielki szacun brawa dla mnke Pan juz jest Burmistrzem
 
#11 Buemo 2024-04-15 14:27
Kaczor lepiej wypadł, znał odpowiedzi na pytania i konkretnie odpowiadał.
Majchrzak - elektrociepłown ia na taką małą gminę gdzie nie ma jeszcze kanalizacji!? Droga inwestycja, która ze względu na zmiany przepisów unijnych szybko zostanie zamknięta. Może nie będzie tanio, za to nieekologiczne. W ogóle podejście Majchrzaka jest jak z poprzedniej epoki.
 
#12 Wybieram Kaczora 2024-04-15 14:28
Pan Leszek się pogrążył - ludzie usłyszeli na własne uszy, że będą się musieli dokładać do spółdzielni pana Leszka, taki sprytny plan!
 
#13 ciekawski 2024-04-15 14:28
Można gdzieś odsłuchać audycję ?
 
#14 Mieszkanka Gminy Krzywin Aga 2024-04-15 14:29
Brawo Panie Przemku wielki szacunek dla Pana
 
#15 Fan 2024-04-15 14:32
W debacie padł temat centrum oświatowe w Bieżuniu Pan Leszek słusznie zauważył , że to nietrafiona inwestycja,pref erowana przez wybujałe ego byłego sekretarza z Biezynia,wydano wiele milionów, które mogłyby być wykorzystane na potrzebne inwestycje,.
 
#16 KT 2024-04-15 14:32
Czyli rozumiem, że szkoła w Bieżyniu do zamknięcia, bo jak się odbierze te centrum szkole to zwyczajnie będzie brakowało klas na lekcje. Fakt, centrum w Bieżyniu jest zbędne, to niech tam zwyczajnie będzie szkoła, nie zabierać szkole tylko wręcz przeciwnie - oddać szkole jak było dawniej.
 
#17 Nieturysta 2024-04-15 14:33
Czy dobrze zrozumiałem, że pan Majchrzak podobnie jak to kiedyś robił Burmistrz Buksalewicz chce pompować kasę w turystykę (Cichowo) kosztem innych miejscowości?
 
#18 mało zadowolony z debaty 2024-04-15 14:34
Debata obu Panów OK jednak brakowało od prowadzącego w debacie pytań od komentujących. Debata wówczas była bardziej interesująca i znacząca dla wyborców jednak się tak nie stało. Zadane było tylko jedno pytanie z komentarza. a to jednak za mało. Poruszano sprawy znane już wyborcą czyli programy wyborcze obu panów
 
#19 Justyna 2024-04-15 14:35
Brawa panie Leszku konkretna osoba i konkretne odpowiedzi jak wyjść z długu, dokładnie przygotowany. A nie cytat Wiele samorządów zadłuża się by inwestować nie tędy droga, nie wspomnę o stypendiach, klasy pełne uczniów, nie mogą się pomieścić ,niemam nic przeciwko stypendiach ale najpierw wyjdźmy z długu. Jeszcze raz Brawo panie Leszku odpowiednia osoba na Urząd Burmistrza
 
#20 Franc 2024-04-15 14:37
Do nietrafionej inwestycji w Bieżuniu,pan Kaczor mówił, że może tam działać koło gospodyń wiejskich,Pan Leszek stwierdził, że to tej działalności, wystarczy zwykła świetlica,a nie wielomilionowe nakłady na niedziałający punkt nauki, brawo Panie Leszku!
 
#21 Jonasz 2024-04-15 14:38
Stypendia to nie wszystko, przepełnione klasy to jest problem.
 
#22 Jola 2024-04-15 14:41
Majchrzak mądrze i logicznie
 
#23 kira 2024-04-15 14:46
Ocena wystąpień kandydatów zależy od tego , kto kogo popiera. Analizujmy programy obu i wyciągajmy wnioski.
 
#24 Boniek 2024-04-15 14:48
Do 1. Gdzie Ty hejt słyszałeś? Trochę obiektywizmu. Spokojna ,krótka rozmowa tak naprawdę bez żadnych konkretów. Z dużej chmury mały deszcz. Proszę nie przenoście Nam stolicy do Bieżynia:) 3/4 rozmowy o Bieżyniu. Gdy dzieci p (...) szły do przedszkola szybki remont tego obiektu. Czyżby teraz szły do szkoły?
 
#25 Mieszkanka z Małej Miejscowości 2024-04-15 14:48
Drodzy Kandydaci na Burmistrza MiG Krzywiń szanuję każdego z Panów ale musimy akurat przy tych wyborach kierować się konkretami a nie zasadą lubię czy nie lubię bo nie w tym rzecz. Moim Kandydatem na Burmistrza jest Leszek Majchrzak dlaczego bo za tym panem idzie wiedza i jeszcze raz wiedza i potrzężna świadomość w jakiej sytuacji jest teraz nasza gimna. A my potrzebujemy w tym momencie osoby która pomorze nam się odbić od dna na którym napewno jesteśmy. Trochę zdzwiła mnie dzisiejsza rozmowa większości opierała się na problemach jednej wsi gdzie ta wieś myślę ma się bardzo dobrze dzięki licznym inwestycja które tam były przy pomocy p.Kobusa. Zgodzę się szkoła musi przejść remont. Ale p. Przemku niech mi Pan powie gdzie był ten zrównoważony rozwój przez te 14 lat w naszej gminie bo naprawdę ja go nie zauważyłam no chyba że w tych miejscowościach z których Pan miał kandydatów na radnych czyli większość po Panu Nowaku. A mamy 23 Sołectwa, które w większości musiały radzić sobie same gdzie są braki w drogach, chodnikach placach zabaw. I te małe miejscowości potrzebują pomocy bo same napewno nie dadzą rady.
Pytanie dlaczego nie ma debaty która jest bardzo ważna aby można było naprawdę zapytać Panów o te najtrudniejsze sprawy. I to stoi naprawdę na niekorzyść Pana Przemka dlaczego Pan niechce debaty ubiegając się na tak poważne stanowisko trzeba być gotowym na wszystko.!!! Mieszkańcy Gminy Krzywiń apeluję wybierajmy mądrze 21 kwietnia aby pomóc nam wszystkim !!!!
 
#26 Do komentarza pierwszego 2024-04-15 14:59
Jeszcze debata się nie zaczęła a ja już wiedziałam, że cokolwiek Leszek powie to zapewne będzie, że atakował Przemka . Przykre to, bo warto spojrzeć chociażby na ostatni artykuł i tam hejtu poleciało.

Ale przecież biedny Przemek
 
#27 Do Buemo 2024-04-15 15:07
Elektrociepłown ia haha poziom elektoratu p Kaczora haha
 
#28 Marek 2024-04-15 15:07
Pan Kaczor zdecydowanie na prowadzeniu, a Pan Leszek snuł bajki o jakiejś spółdzielni i nawet nie potrafił wskazać jednej a jest ich 8 w Polsce. Panie Leszku tylko potrafi pan wszystko krytykować !
 
#29 Tylko nie Leszek 2024-04-15 15:08
do kom. 73. A ile tych klas jest w Gminie powyżej 30 osób? 1,2,3 czy 4? A ile jest 8,9,10,11,12,13,14,15,16,17 czy 18 osobowych w Gminie? 20-cia, czy więcej? PIS wprowadził 8-letnie szkoły podstawowe wszędzie, Burmistrz prowadził konsultacje w tej sprawie z rodzicami uczniów w szkołach, przed ostatecznym zatwierdzeniem wszędzie ośmioletnich szkół podstawowych, przedstawił kilka modeli funkcjonowania szkół w Gminie, również i taki aby klasy nie przekraczały 25,26,27 osób, z zajęciami dodatkowymi, jeszcze lepszymi możliwościami rozwojowymi dla uczniów, ale wtedy należałoby przyjąć szkoły w Lubiniu i Bieżyniu maks. klasy od 1 do 3,4, a dalej transportować uczniów do Jerki i Krzywinia, i tej sytuacji by nie było. Ale rodzice zdecydowali inaczej, i został przyjęty wariant osiem klas wszędzie, bez dodatkowych zajęć i z łączeniem klas nawet powyżej 30 uczniów niestety tylko w Jerce i w Krzywiniu. Burmistrz i Rada Miejska Krzywinia przyjęli wybór rodziców, mając świadomość skutków. Jeśli wydatki na oświatę rosną wskutek bezsensownych reform na szczeblu centralnym, a Państwo ich refunduje subwencją oświatową, to skutkiem muszą być klasy powyżej 30 osób w Jerce i w Krzywiniu, by istnieć mogły klasy około 10, 11, 12, 13 osobowe w Bieżyniu i Lubiniu. Bilans dochody z subwencji i dotacji na oświatę w 2011 r. 9,2 mln zł natomiast wydatki 12,2 mln zł, rok 2023 dochody z subwencji i dotacji 12,8 mln zł natomiast wydatki 25,7 mln zł. Czas to zrozumieć, że gdzieś trzeba uciąć i zatrzymać to. Pan radny, teraz kandydat na Burmistrza Leszek Majchrzak, gdy w 2015 roku Burmistrz Jacek Nowak proponował reformę, którą skutecznie przeprowadzono, był jej przeciwny, bo populistycznie chciał być dobry, choć mało kto wie na komisji Rady Miejskiej Krzywinia, jeszcze przed sesją był zwolennikiem własnego rozwiązania, bardziej drastycznego niż wykonane przez Burmistrza Nowaka. Burmistrz Nowak proponował zlikwidowanie jednego Gimnazjum w Lubiniu i pozostawienie dwóch tj. Jerki i Krzywinia, Majchrzak mówił o jednym Gimnazjum. Ciekawe czy teraz myśli, którą szkołę zlikwidować a może dwie, w końcu uważał, że likwidacja dwóch gimnazjów jest idealna zamiast dwóch? Warto spojrzeć w protokół z sesji z dnia 23.02.2015 r. strona 8 wiersz 8,9,10 i strona 14 wiersz 10 i 11.
 
#30 11 2024-04-15 15:13
Skończycie kiedyś mieszać i mącić? Czy nie? Człowieku spółdzielnie energetyczne to przyszłość! Zainteresuj się trochę a później praw na ten temat. Coraz więcej gmin w to wchodzi. Gmina Kościan, która będzie u nas pierwsza już od roku się przygotowuje. I brawa dla niej. W tym kierunku za 2/3 lata pójdą wszystkie samorządy bo właśnie do tego dąży Unia! Wystarczy wpisać kilka haseł w wyszukiwarce i masz odpowiedź. Ale po co nie? Lepiej trochę poszczuć i a nóż uda się 2 głosu odebrać. Gdyby Pan Przemek choc trochę się zainteresował przyszłością gminy a nie tylko obiecankami to by wiedział o czym mówi Pan Leszek.
 
#31 Hausek 2024-04-15 15:14
To była debata publiczna kandydatów na burmistrza Krzywinia a ty myślałeś o ustawce z mordobiciem?
Ich poziom nieosiągalny dla ciebie!
 
#32 Robert 2024-04-15 15:15
Stypendia w szkole są śmieszne. Lepiej faktycznie skupić się na rozdzielaniu klas na równe kilkunastoosobo we grupy i powrót dodatkowych zajęć naukowo-artystycznych. Wraz z odchudzoną podstawą programową w oswiecie będzie dobrze.
 
#33 Marek 2024-04-15 15:15
Zmarnowano 2 mln zł. Z budżetu gminy,na nietrafioną inwestycje w Biezyniu,jakby poprzednia władza myślała,to te pieniądze mogłyby być wykorzystane na termoizolacja szkoły w Biezyniu.
 
#34 W sprawie oświaty 2024-04-15 15:18
Co do oświaty jedno pytanie - czy będzie w końcu władza w Krzywiniu, która zanim podejmie decyzje, przedstawi pomysły, to wcześniej skonsultuje to z samymi zainteresowanym i, czyli choćby z nauczycielami czy rodzicami? Podejmowanie decyzji w kwestii bazy oświatowej wymagałoby analizy potrzeb tych instytucji. Ja nie wymagam od kandydatów, żeby mieli swoje pomysły na oświatę, zwłaszcza gdy sami wywodzą się z innych branż, wystarczy jak będą wspierać szkoły w ich własnych pomysłach. Centrum w Bieżyniu wcale nie musi być nietrafioną inwestycją. Może przed decyzją o tej inwestycji, należało najpierw skonsultować ze szkołą czego potrzebują. Może nadal się da to dobrze wykorzystać na potrzeby szkoły. Zamiast ścigać się na swój "genialny" pomysł na te Centrum, może wystarczy oddać to szkole do dyspozycji.
 
#35 Obserwstor 2024-04-15 15:21
Jestem zwolennikiem Leszka Majchrzaka ale niestety ta "debata" była tak krótka , że żaden z kandydatów nie miał możliwości się rozwinąć.
Podsumowując obydwu Panów: Leszek ma plan na robienie kasy przez gminę a Przemek to taki dobry chłopak z sąsiedztwa , który specjalnie nikomu krzywdy nie zrobi ale wiedzy czy pomysłów brak.
Leszek będzie lepiej rządził ale szanuje Pana Przemka więc uważam że najważniejsze że Nowaka już nie będzie
 
#36 Adony 2024-04-15 15:22
Ludzie, jeśli chcecie bu mistrza który nagle pojawił się w gminie i mieszka w jerce pod pseudo adresem, rodzice nawet go nie przyjęli do swojego domu na czas wyborów żeby mógł sie zameldować, to świadczy o człowieku.
Płaci podatki i pracuje w innej gminie w ma go obchodzić los naszej małej gminy?

KARIEROWICZ POPARTY ROLNIKAMI KTÓRYM NIGDY NIC NIE PASUJE!
Wice burmistrzem ma zostać młody Zieliński z zbech...rodzina wtykając pysk wszędzie i nigdzie.
 
#37 Tylko nie Leszek 2024-04-15 15:23
Zrównoważony wg Pana Majchrzaka, to chyba również wg niego nietrafiona inwestycja budowy drogi Jurkowo-Wymysłowo, gdyż w jednym z spotów podważał jej zasadność, tekstami typu kto nią jeździ. Więc pytam czy zrównoważony rozwój to dostęp mieszkańca do utwardzonej drogi nie zależnie od tego czy jest mieszkańcem Kopaszewa, Krzywinia, Jerki czy Wymysłowa? Tak czy nie? W mojej ocenie dla Pana Leszka zrównoważone jest tylko co on uważa, a mieszkaniec jednak tu się nie liczy. Słyszałem przez chwilę, że problem z wodą w Gminie. Naprawdę? Ten człowiek chyba nie wie co ostatnio budowano oprócz kolejnych sieci wodociągowych, sieci kanalizacji sanitarnej. Napiszę żeby wiedział, kluczowe z punktu widzenia dostarczania wody mieszkańców 2022/2023 r. rozbudowa sieci wodociągowej poprzez podłączenie stacji uzdatniania wody Rąbiń do linii wodociągowej Łuszkowo i wzmocnienie wodociągu z ujęcia Rogaczewo Małe wraz z budową zbiorników retencyjnych. Dziś nie ma problemów z wodą, bo praca została wykonana. Jednak życie, mieszkanie poza Gminą mogło spowodować niewiedzę.
 
#38 Zirytowana 2024-04-15 15:23
Widać było, że Pan Przemysław znał wcześniej pytania :) może dlatego że Pan B.K. ma znajomości w radio i przypadkowo dogadali się z Panem redaktorem o co pytać B
Bezczelne ze strony radia prosić na debatę i nie pozwalać wypowiadać się do końca (w tym przypadku Panu Leszkowi który miał dużo do powiedzenia w każdej kwestii). Ciągłe przerywanie wypowiedzi - słabe trochę.
Leszek, po raz kolejny udowodniłeś że Twoja wiedza jest nieograniczona!
Trzymam kciuki
 
#39 Szok 2024-04-15 15:24
Transformacja energetyczna za pasem a typ chce budować elektrociepłown ie za miliony jednocześnie narzekając na wydane pieniądze na centrum w Bieżyniu.
Farbowanym lisom mówimy nie!
Wracaj do środy Majchrzak.
 
#40 Bruno 2024-04-15 15:24
Ekipa MAjchrzaka zaraz naszprycuje go testosteronem, żeby bił się z Kaczorem w Fame MMA, a jak nie będzie chciał to będą wypisywać, że nie jest gotowy na każdą sytuacje.

Kaczor dobrze zaprezentował się i dobrze sobie poradził. To Majchrzak był zdenerwowany sytuacją.
 
#41 Mieszkanka gminy 2024-04-15 15:25
Pomysły Leszka są nietrafione, utopią gminę w jeszcze większe długi. Mieszkańcy muszą zrozumieć, że te dyrdymały są jedynie pustymi obietnicami, a najgorszym przypadku dotkną ich portfeli! Spółdzielnia to jest organizacja, która wymaga dołożenia się od strony mieszkańców - ale jak widać Krzywin to bogata gmina& ludzie wyskoczą z kasy. A Pan Leszek chyba zasłonił się niepamięcią& ups& jak chodzi o konkrety to kłamie byle coś powiedzieć - to już nie pierwszy raz! Nie zająknął się nawet przy wypowiedzi. Wybieram Przemka bardziej konkretne, przemawia do mnie brak chamstwa i chęć współpracy.
 
#42 Debata 2024-04-15 15:26
Pan Przemek jako pierwszy zorganizował spotkanie na którym było ponad 200 osób, byłem, widziałem. Moza było swobodnie zadawać wówczas pytania. Jak macie państwo wątpliwości warto zwrócić do kandydata jednego czy drugiego zapytanie przez portal fb lub jak zachęca kandydat Leszek poprzez formularz na jego stronie. Na pewno każdemu z Panów zależy na udzieleniu odpowiedzi w konkretnej sprawie. Bez zbędnego hejtu i wyszydzania.
 
#43 suweren 2024-04-15 15:27
"Według Przemysława Kaczora Centrum należy pobudzić do działania, mógłby to zrobić animator sportu. Pomysł utworzenia takiego stanowiska znalazł się w programie kandydata. - Animator zarządzałby i udostępniał obiekt na określonych zasadach mieszkańcom - zaznaczył Kaczor." - Czyżby pan T. Szymański szykował sobie posadkę ??? - animator?
 
#44 Hj 2024-04-15 15:27
Co do szkół to dyskusja o budynkach a kiedy w końcu to nie przewoźnicy będą decydować o której dzieci mają lekcje mieć i jak długie przerwy mają mieć. Dlaczego muszą lekcje tak wcześnie zaczynać niewyspane bo tak autobusowi pasuje w bieżyniu.
 
#45 Wyborca 2024-04-15 15:28
Zwycięzca pojedynku na mikrofony - pękam ze śmiechu Może według Pana sztabu to Pan jesteś geniusz ale dla mnie to zwykły samochwała i narcyz.
 
#46 Buemo do 27 2024-04-15 15:28
Unia daje kase z KPO nie na takie wymysły jak proponuję Majchrzak, więc finansowanie tego znowu będzie przerzucone w zadłużenie gminy lub na mieszkańców. Najpierw myśl, później pisz - Pamiętaj - nie jesteś anonimowy...
 
#47 Rolnicy 2024-04-15 15:30
Jeśli myślicie że Majchrzak o was zadba bo tak wam powiedział pseudo aktywny Zieliński z zbech to się mylicie, ale wy często na białe czarne l.
Jak pada to za mokro jak za mokro to za sucho a każdy z uni kasę ciągnę.
Poki dawali to było super jak trzeba dać to STOP ZAPOMOGI Z UNI 
 
#48 Świadomy wyborca 2024-04-15 15:30
Oczekujemy debaty, aby móc zadać pytania, które interesują każdego z nas, z tego co wiem to pan Kaczor odmówił, nie wiem z jakiego powodu, brak czasu bo jest Pan zajęty kampanią to nie wymówka, debata jest też częścią kampanii. Pan Majchrzak wypadł znacznie lepiej, wiadomo wiedzą i doświadczeniem i realnymi planami na przyszłość, ale i tak jeszcze mnie nurtuje kilka kwestii. Panowie proszę doprowadzić skutecznie do debaty, jest na to ostatnia szansa. Pozdrawiam
 
#49 Wyborca 2024-04-15 15:33
Szkoda, że Pan Leszek nie powiedział jak wzrosną podatki jak będzie powstawać współdzielnia, bo skąd weźmie na nią pieniądze?
 
#50 dewolaj 2024-04-15 15:35
panie Leszku dlaczego pan oczernia kontrkandydatów na fotel burmistrza a siebie faworyzuje? trzeba miec szacunek.. a nie pomawiać
 
#51 Zawodowy prezes 2024-04-15 15:35
Ktoś wie ile kandydat na burmistrza za bycie prezesem zawodowo zgarnia pieniążków?
 
#52 Mieszkanka 2024-04-15 15:41
Nie mam słów na Pana Leszka jeszcze dobrze nie zaczęła się debata a Pan kaszek już zaczal krytykować Pana Przemka nic mu nie pasuje wszystko neguje a ten jego pomysł na energię elektryczną BRAK SŁÓW. Panie Leszku Pan mieszka w Jerce od kiedy ???? Śmiech na sali szybki wynajem, rezerwacja lokalu przed wyborami a wcześniej gdzie mieszkałeś. Kompromitacja na całej linii. Redaktor zadaje mu jedno pytanie on odpowiada całkiem na coś innego. Pytabuenod redaktora czy jest jakaś gmina która już ma.taka inwestycje już działającą a on tak jest w Polsce ale on nie powie teraz gdzie bo nie pamiętam ### No cyrk. Jedyny kandydat to Pan Przemek
 
#53 Krzywiniak 2024-04-15 15:41
Sluchalem tej debaty. Zero konkretow,zwykl a gadanina/paplanina na caly region. Zbliza sie 21.04 a ja nadal nie wiem na kogo glosowac,ci panowie nie wniosa nic nowego dla mieszkancow gmniny. Oby Nowak i Kobus nie zalapali sie na stanowiska w powiecie,zrobia taki balagan/zacofanie jak w gminie Krzywin.
 
#54 Kliki 2024-04-15 15:42
Logicznie myśląc i obserwując profile. Wiadomo, że Kaczki będą zakłamywać rzeczywistość. Kliki będą robić obowiązkowo wszyscy z klubu oraz ich sympatycy, którzy nie mają pojęcia o naszej gminie i jej problemach. Jak chociażby Pan z Racotu. Nie wiem co on miał wnieść w filmie.
 
#55 Słuchacz 2024-04-15 15:42
Poziom bardzo zbliżony a nawet co mnie samego szokuje Przemek wypadł lepiej
zobaczymy co będzie w niedziele
 
#56 Krzywin 2024-04-15 15:42
Brawo Panie Kaczor. Pokazałeś spokój i wielkie opanowanie O
 
#57 Czechu 2024-04-15 15:42
Leszek spalił rozmowę to zaraz będzie krzyczał ze chce debatę - zobaczycie xD
 
#58 Ja 2024-04-15 15:43
Podoba mi się, że pan Kaczor stawia na słuchanie ludzi a nie narzucanie swoich pomysłów. To był błąd poprzedniej ekipy. Co widać choćby na podstawie szkół. Brawo dla Przemysława Kaczora.
 
#59 Do 7 2024-04-15 15:47
Ciacho, Ty chyba liczysz na jakąś posadkę w gminie, bo już tak słodzisz Leszkowi, że aż mdło.
Wszyscy już wiedzą, że będziesz głosował na Leszka Majchrzaka i możesz przestań informować o tym na prawo i lewo, bo na serio NIKOGO to nie obchodzi.
 
#60 Sondaż 2024-04-15 15:47
Ten sondaż ma takie samo odzwierciedleni e jak jedna ankieta na innym profilu, gdzie Pan Kaczor wygrał w pierwszej turze z dużą przewagą. Identyczna sytuacja jest w tym przypadku.
 
#61 Olek 2024-04-15 15:54
Czytam te wszystkie komentarze z naszej gminy i gmin ościennych i tak widzę że w innych gminach Każdej tylko nie naszej odbywają się debaty kandydatów z mieszkańcami, u nas nie było ani jednej. Nie wiem dlaczego się nie odbyła ani jedna, ale jeśli to prawda co piszą że pan Przemek został dwa razy zaproszony to nie FERR, jak to mówią w każdej plotce trochę prawdy jest. Wielki pytanie do pana Leszka czy rzeczywiście zaprosił pan do debaty pana Przemka ?
 
#62 Marian 2024-04-15 16:00
Po tej audycji Pan Kaczor upewnił mnie w przekonaniu, że najlepszym zajęciem dla niego jest haratanie w gałę z młodzieżą i za to go cenię. Jednak funkcja burmistrza to jeszcze za wysokie progi Panie Przemku.
 
#63 Krzywiniak 2024-04-15 16:02
Czy wy wiecie co Majchrzak dokładnie robi na etacie we Volkswagenie,bo jakoś nie opowiedział jak się odnosi to do zarządzania pieniędzmi?
 
#64 Fran 2024-04-15 16:03
Przecież to centrum to zawsze była część szkoły gdzie się lekcje idbywały. Nic tam nowego nie wybudowali tylko wyremontowali Jak pan Majchrzak zabierze to szkole to gdzie dzieci będą się uczyć na sali wiejskiej? A jak będą tą szkołę remontować ten dach to ta odnowiona część szkoły była by ratunkiem na ten czas. Przecież ta część szkoły gdzie to cetrum jest to była kiedyś główna część szkoły i najstarsza. Nie pozwólmy tego odebrać szkole. Bo i centrum nuc nie będzie i szkoły bez tego niebędzie. I Dino nam tylki zostanie w bieżyniu.
 
#65 Mieszkaniec 2024-04-15 16:07
Na pewno Majchrzak zarządza milionami we Wrześni..Jego stanowisko nie ma nic z pieniędzmi wspólnego
 
#66 Tylko nie Leszek 2024-04-15 16:12
Gość Leszek Majchrzak, jest naprawdę niesamowity, moim zdaniem. Opowiada cuda o sytuacji finansowej Gminy, o zadłużeniu, w mojej "opowieści z mchu i paproci", bo Gmina realizuje wszystkie usługi, wykonuje inwestycje i tylko w ostatniej kadencji i te których realizacja się teraz kończy za blisko 40 mln zł, spłacając wcześniej zaciągnięte pożyczki i nie zaciągając wogóle kredytów w latach 2019-2024. Ten gość jest niewiarygodnie nieświadomy. Tylko dlaczego wyborcy się na to łapią. Przecież jak ten gość jest teraz taki, to potem też taki będzie. Dlaczego nie powie, że Radni decydują o zaciągnięciu kredytu, pożyczki, a Burmistrz jako organ wykonawczy wykonuje uchwałę przyjętą przez Radę? Ale chyba wiem dlaczego? Bo jak był na sesji, to jako radny, głosował za uchwałami o wyrażeniu zgody na zaciągnięcie kredytu lub pożyczki. Pewnie myślał na zaciągamy kredytów, a potem wystartuję w wyborach i będę mówił, że Gmina jest w długach, wygram, a następnie powiem, że nic nie mogłem zrobić bo Gmina zadłużona. Nowak wykonał przez wszystkie lata rządów, inwestycji za blisko 120 mln zł, w tym inwestycji które wg wielu były niemożliwe do zrobienia. Dziś temat rozmowy dotyczył Bieżynia i jednego z budynków, a zapomniano o tych wyremontowanych i wybudowanych obiektach edukacyjnych, nowe przedszkole w Jerce, przeniesione i przystosowane przedszkole w Krzywiniu, przeniesione i przystosowane przedszkole w Lubiniu, wyremontowane przedszkola w Świńcu, Bieżyniu, Bielewie, Termomodernizac ja i remont szkoły w Krzywiniu, Remonty toalet w szkołach w Krzywiniu i Jerce, nawet wg Majchrzaka nietrafiona inwestycja w Gminne Centrum Nauki w Bieżyniu - to uratowany zabytkowy budynek szkoły w Bieżyniu (dofinansowanie zewnętrzne blisko 3,4 mln zł), budynek dostosowany, budynek nowoczesny z którego korzysta i korzystać będzie szkoła oraz inni chętni. Ale skoro Centrum Nauki w Bieżyniu i uratowany obiekt, to nietrafiona inwestycja, to jakim absurdem jest zatem z programu wyborczego Leszka Majchrzaka i radnych z Jerki, inwestycja w tzw. Dworek Wańkowiczów, za ile pieniędzy, dla kogo, po co? W Bieżyniu jest szkoła, która napewno wykorzysta obiekt. I w sumie to niewiem, bo Majchrzak w ostatniej ulotce napisał, że nie będą zaciskać pasa, i super, ale jak to się ma niby wg niego do trudnej sytuacji Gminy, inwestycji w trafioną inwestycję w Dworek Wańkowicza, zrównoważony rozwój itd. Odjechali na maksa. Wiarygodność na 0, Populizm na 1000
 
#67 Mieszkanka 2024-04-15 16:12
Przykre jest to, że pan Leszek chce zrobić oddziały integracyjne dla dzieci,to spowoduje brak rozwoju.Lepiej nie szukać oszczędności kosztem niepełnosprawny ch dzieci
 
#68 Anna 2024-04-15 16:16
Pan Leszek merytoryczny i ko konkretny. Pan Przemek coś chce zrobić ale sam nie wie jak. Myślę że w debacie p. Leszek zgniótł by p. Przemka.
Jako człowiek Przemysław Kaczor jest pozytywnym dla mnie człowiekiem ale jeszcze za słaby na prowadzenie gminy.
 
#69 Słuchaczka 2024-04-15 16:18
Dokładnie popieram komentarz 36
 
#70 Sluchaczka 2024-04-15 16:19
Panie Przemku trzymamy kciuki.Powodzenia
 
#71 Sluchacz 2024-04-15 16:21
Panie Leszku oczernianiem nie idzie dobra droga... tobie nie idzie dogodzić... zastanów się nad tym co masz do powiedzenia a później idz do radia... bo bajki opowiadać to ty potrafisz... ...
PRZEMKU MASZ MOJ GLOS × I TO TY ZOSTANIESZ BURMISTRZEM nie może być inaczej
 
#72 Rodzic 2024-04-15 16:29
Szkoła Bieżyń i Lubiń do zamknięcia 2 szkoły wystarczą Krzywiń Jerka i jakie byłyby oszczędności .Tylko u nas w Gminie jeszcze takie małe oddziały działają .
 
#73 Isia 2024-04-15 16:30
Rodzice dzieci chodzących do szkół zastanówcie się na kogo zagłosujecie.Dzisiaj już wiem dla którego kandydata na Burmistrza liczy się dobro dzieci,a dla mnie to ważna informacja
 
#74 Anna 2024-04-15 16:34
Pan Leszek merytoryczny i ko konkretny. Pan Przemek coś chce zrobić ale sam nie wie jak. Myślę że w debacie p. Leszek zgniótł by p. Przemka.
Jako człowiek Przemysław Kaczor jest pozytywnym dla mnie człowiekiem ale jeszcze za słaby na prowadzenie gminy.
 
#75 opinia 2024-04-15 16:35
A może o tym czy Centrum w Bieżyniu to trafiona czy nie inwestycja niech zdecydują sami mieszkańcy Bieżynia. Czy ta opinia kandydata wynika z rozmów z mieszkańcami, uczniami, dyrektorem czy nauczycielami szkoły czy to tylko jemu tak się wydaje? ten budynek ma służyć uczniom z Bieżynia i lokalnych wiosek, nie panu kandydatowi, więc nie jest istotne czy panu Leszkowi wydaje się trafiona inwestycja czy nie, ważne co ludzie o tym myślą. Przede wszystkim to jest inwestycja na dziesiątki lat, więc formułowanie takich opinii po raptem kilku miesiącach od istnienia to chyba za wcześnie. Zresztą jeśli nawet, to nie płacze się nad rozlanym mlekiem. Tylko zastanawia się co dobrego z tego wyciągnąć. Jak budynek główny szkoły jest jak mówicie panowie w takim złym stanie, to nowy wyremontowany budynek jest chyba czymś dobrym dla szkoły.
 
#76 Debata 2024-04-15 16:38
Chciał debaty no to ją dostał. Co jeszcze Leszku można dla Ciebie zrobić żebyś zrozumiał różnice między wyobrażeniem a rzeczywistością ?
 
#77 Do 38 2024-04-15 16:39
Rozumiem ze masz jakieś dowody na to o co oskarżasz? Czy to tylko takie gadanie bo Majchrzak nie wypadł najlepiej. Skończcie z tymi oskarżeniami bo to śmieszne się już robi. Tak się boicie ze wasz kandydat przegra?
 
#78 Władek na nie dla Majchrzaka 2024-04-15 16:39
Panie Leszku prosimy konkrety !Bo to że chce Pan wybudować spółdzielnie energetyczna w tak małej Gminie jaka jest Krzywiń wiąże się zapewne z jeszcze większym zadłużeniem... Żeby wybudować spółdzielnie ktora być moze będzie przynosić później wpływy dla gminy potrzeba lat zapewne Pan już nie będzie zarządzał wtedy Gmina ....
Patrzmy realnie wprowadzi nas Pan w jeszcze większe długi jak mamy ...!!!
Pomyślności ..alee jako kandydat stracił Pan w moich oczach bo według Pana wieszkosc inwestycji które zadziały się w Gminie Krzywiń były inwestycjami nie potrzebnymi ....
 
#79 Och.... 2024-04-15 16:46
Kiedyś był film "Och, Karol" a my mamy serię "Och i ach Leszek"... Mieszkany drodzy, oby po 21 kwietnia nie leciał w Krzywiniu serial Klan o nazwisku Zielińscy... Wtedy gmina niczym film " Totalny kataklizm".
 
#80 Pit z najniższą krajową 2024-04-15 16:46
Pan Kaczor mówi o braku współpracy z obecnym jeszcze burmistrzem .Ręce mi opadły .Jak szły grube dotacje na Promień to było ok a że teraz jest coraz więcej stowarzyszeń i coraz więcej wniosków o dotacje to niestety dotacje dla Promienia zmalały i pojawiło się narzekanie . Panie Przemku Pan jest egoistą a to równoznaczne z tym, że na stanowisko burmistrza się Pan nie nadaje.
Foch - bo głodny pieniędzy i burmistrz pieniążków nie dał tyle ile się chciało .
 
#81 Celowo czy nie celowo ?? 2024-04-15 16:46
Celowo powtarzaliśmy w jakiej obecnie sytuacji jest Gmina Krzywiń oj Panie Leszku to Pan poplynął....
Jaki to miało cel ??? Ojj Przepraszam przecież już się Pan tlumaczy że to emocje ....
Jak teraz Panem targają nerwy i emocje to może warto się zastanowić czy na odpowiednie stanowisko się Pan ubiega o głosy Mieszkańców???
 
#82 Trzeźwo myslacy wyborca 2024-04-15 16:47
Pan Leszek Majchrzak "MIESZKANIEC JERKI" .
MIESZKANIEC JERKI OD 2 MIESIÊCY na NIEDZIELE.
 
#83 Niezdecydowany 2024-04-15 16:49
Słyszę poraz setny od p. Kaczora ,że liczy się się współpraca, będzie dobrze,damy radę, najważniejsi są ludzie i mnie uszy bolą. Zero konkretów,puste slogany. Pan z Bieżynia chcę szkołę wyremontowaną i drogę do Zbech i musisz mu to zrobić. Pokieruje z tyłu, poklepie ale to Ty będziesz wszystko podpisywał a na końcu kopnie Cię w (...)
 
#84 Bambus 2024-04-15 16:50
Pomysł spółdzielni jest tak samo jak z związek gminny i śmieci, może i najdrożej, za to śmieci odbierają nie za często.

Ciekawe, czy dług powstał nagle, jak MAjchrzak przestał być radnym czy jednak już za jego kadencji?

W niedzielę głosuję na Przemysława.
 
#85 Odp 2024-04-15 16:57
Do kom. 43. Ej, ale ty zdajesz sobie sprawę że od czasów gdy pan Tomasz pracował jako młody nauczycieli jako animator minęło wiele czasu i w między czasie pan Tomasz był dyrektorem szkoły, wysokim urzędnikiem w Lesznie a teraz jest dyrektorem Centrum Biznesu. W między czasie zrobił też studia z ekonomii MBA. Więc trochę szacunku, bo widać, że do wszystkiego dochodzić po kolei, pracą i ambicją i to należy uszanować. Zresztą jako animator sportu w dawnych czasach zrobił dla dzieci i młodzieży zgminy Krzywiń bardzo wiele - dzisiątki osób dzięki niemu uczyło się pływać na basenie czy wyjeżdżało na narty. Najczęściej za darmo bo i pieniądze potrafił pozyskać. I brawa dla Przemka, który potrafi z takimi ludźmi współpracować.
 
#86 Rodzic 2024-04-15 16:59
Pan Kaczor mówi o stypendiach ,są w postaci wycieczek dla najlepszych uczniów, za które dziękujemy .
Druga sprawa po co nam burmistrz jak będą doradcy rządzić bo cały czas powtarza że będzie ludzi słuchał i robi to co chcą .Nie ma nic gorszego bo to źle się na tym wychodzi .
 
#87 PIOTR 2024-04-15 17:06
Brawo Przemek
Popieram powodzenia
 
#88 Ja 2024-04-15 17:07
20 lat temu wybudowano szkołę w Lubiniu, teraz włożono duże pieniądze w remont starego budynku w Bieżyniu. Nie wiem czy były to dobre i potrzebne inwestycje, ale wiem, że były i się nie odstaną. Narzekanie więc teraz na nie, czy nawoływanie w komentarzach do zamknięcia tych szkół to czytsa głupota. Jak już są to je wykorzystajmy. Do nauki dzieci. Mrzonki o jakieś krainie spływającej złotem z turystyki to tylko mrzonki. Burmistrz Buksalewicz wycisnął z potencjału turystycznego Cichowa co się da i chwała mu za to. Ale więcej się nie da. Bądźmy szczerzy, jedno małe jeziorko w gminie to nie jest duży potencjał. Inwestujmy w to co mamy najcenniejsze - ludzi. W ich edukację. To się zwróci, nie zs tej i nie za następnej kadencji ale kiedyś tak. Dlatego bliższy mi jest program i podejście Przemka Kaczora i bardziej to szanuję.
 
#89 71 2024-04-15 17:10
Poważnie? Ludzie nie bądźcie śmieszni. Może w Internecie macie takie echo i jakieś dziwne poczucie niewinności. Natomiast wśród ludzi to wy jesteście tymi którzy oczerniają Leszka i jeszcze trochę wszystkich którzy się z nim w jakiś sposób związali. Wystarczyć spojrzeć na inne artykuły, fora czy posty. Tam brylują ludzie Kaczora. Ludzie to widzą i mówią o tym coraz głośniej wystarczy wyjść na ulice i posłuchać. Dobrze że w Piątek koniec bo jak tak dalej by szło to nie wiem do czego byście się posunęli aż strach myśleć.
 
#90 Ranking 2024-04-15 17:13
Już jeden ranking gdzieś widziałem w którym pan P.K wygrał w pierwszej Turze. I jakoś nie miało to odzwierciedleni a w realnym świecie. Identycznie jest tutaj. Klikajcie klikajcie. Ale my żyjemy w realnym świecie a nie wirtualnym.
 
#91 opinia 2024-04-15 17:28
Ta spółdzielnia energetyczna to ja bym tak się nie spieszył. Skoro to dopiera gdzieś w Polsce jakieś pojedyncze gminy robiły, nie wiadomo czy to się sprawdzi, po co się pakować w coś niepewnego. Poczekajmy, zobaczymy co z tym inni zrobią, czy to aby nie jest jakiś następny chybiony pomysł. Krzywiń to gmina głównie rolnicza, energia jest tu wykorzystywana głównie w produkcji rolnej, czyli z paliw płynnych, wiemy czym maszyny rolnicze są napędzane. Ja bym raczej szedł w energetykę odnawialną, ale po Żelaźnie wiemy, że to trudny temat w tej gminie. Turystyka to taki trochę samograjek, wiadomo, ze dobrze jak samorząd stwarza warunki do rozwoju, ale przecież gmina nie może budować hoteli, pensjonatów czy restauracji. Zabrakło mi konkretów u pana Leszka - co miałoby być tym rozwojem turystyki? Konkretnie. Pan Kaczor tak bardziej po ziemi stąpający. Nie wiem, który ma lepsze kompetencje, ale Kaczor chyba lepiej rozumie tą gminę, jej potencjał i możliwości.
 
#92 Do 89 2024-04-15 17:34
Naprawdę to napisałeś? Nie wierzę. Co fora& a wasza gaeta ?? To było dopiero zachowanie godne podziwu& i na dodatek stworzone przez samego kandydata a nie przypadkowo komentujących.
 
#93 Konkret 2024-04-15 17:35
Jedyny konkret Pana Kaczora - uśmiech. Reszta? Od początku kampanii ciągle to samo współpraca i współpraca. Pan cały czas współpracuje, ale chyba nie z tymi ludźmi co trzeba!
Gdyby Pan obserwował choć trochę naszą gminę nie tylko z perspektywy piłki wiedziałby że ówczesny Burmistrz dawał stypendia w postaci wycieczek! Swoją drogą trzeba być bezczelnym mówiąc o braku współpracy dostając tyle kasy rok rocznie. A no tak teraz nie było bo nie dostał Pan 130 tylko kilkadziesiąt mniej. Matrix Krzywiń.
 
#94 Do 85 2024-04-15 17:38
Pan Szymański zrobił studia MBA mówisz. Tych studiów się nie robi - je się kupuje. Wielki szacun. Pan Kaczor zawodowy Prezes - społecznik z niego żaden - za wszystko bierze pieniądze ale pamiętajcie,że hasło niczym z PZPN łączy nas współpraca - ale pieniążki bierze On. Żona nie pracuje? On utrzymuje całą rodzinę z najniższej krajowej w klubie? Albo jesteście naiwni albo najzwyklej gł**i.
 
#95 Samozwańczy zwyciezca 2024-04-15 17:40
Leszek na profilu ogłosił się zwycięzcą& hahahha
 
#96 Przemku 2024-04-15 17:46
Kto Ci te notatki przygotował, które tak skrzętnie przeglądasz?
 
#97 Mikołaj 2024-04-15 17:57
Szok ile jadu. hejtu. nienawiści posiadają Wasze komentarze zwłaszcza kom.36. Tak naprawdę w 25 minutowej rozmowie niczego ciekawego się nie dowiedzieliśmy, poziom obu panów powiedział bym na równo. Dlatego tak jak inni komentujący ZAPRASZAM obu Panów do Debaty z mieszkańcami MiG Krzywiń i to bez wymówek, i nie 25 minut. Chyba się nie boicie.
 
#98 wyborca 2024-04-15 18:02
Pan Leszek to taka trochę samochwała najmądrzejsza w Gminie Krzywiń - wielki inżynier z Volkswagena a reszta to ciemny lud.
 
#99 Mieszkaniec 2024-04-15 18:05
Do komentarza 95.
Jakoś na profilu niestety nie widzę takiej informacji aby P. Leszek ogłosił się zwycięzcą.
Proponuję nie siać plotek ;)
 
#100 Promień 2024-04-15 18:08
Panie Przemku . Mówi Pan na temat hejtu i obrażania a jakoś pańscy ludzie czy to z otoczenia komitetu czy to z promienia rzucają przykrymi komentarzami jak nawozem na pole . Pan jako ich trener i przedstawiciel powinien dać dobry przykład , wpłynąć na młodzież a bardzo mi się mocno wydaje że to jest Pana druga linia obrony , czyli hejt .. Gratulować ?
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous