Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

59 wyświetleń
4237 wyświetleń
4759 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Kandydaci na wójta gminy Włoszakowice

Opis
16 kwietnia 2024, Radio Elka Leszno.
Goście: Robert Kasperczak i Marek Wasowicz
Rozmawia: Jarek Adamek
Link do artykułu: https://elka.pl/content/view/119437/80/


Ocena: 3.0 (4 głosów)


Komentarze (81)  

 
#1 Wlop 2024-04-16 14:48
Tylko Wąsowicz, drugiemu panu podziekujemy
 
#2 Monika 2024-04-16 14:53
Wąsowicz 10 lat radnym taką ciemnotę wciskasz. to trzeba było 10 lat temu szukać grunty pod przedszkole . Czy spałeś te 10 lat . Chyba tak bo znowu kłamiesz przedszkole i tereny nadleśnictwa . Ani z ciebie przyszły Wójt ani rzecznik nadleśnictwa . Chyba , że tam też kłamiesz .
 
#3 Zbyszek 2024-04-16 15:26
Generalnie Pan Kasperczak potwierdził swoją wiedzę i doświadczenie jako idealny wójt. Natomiast Pan Wosąwicz jako wieloletni radny potwierdził, że nawet nie ma podstawowym wiadomości i jest niekompetentny tylko by zaszkodził gminie.
 
#4 Zzz 2024-04-16 15:26
Pań Kasperczak odpowiedzi na pytania miał bardzo konkretne bo jest wójtem i ma do wszystkiego dostęp nie to co drugi kandydat. Nie rozumiem tylko tego że ma Pan wójt plan zrobienia ścieżki rowerowej przez Zbarzewo do Krzyżowca a później dopiero chce robić kanalizację jaki to ma sens wykładać tyle pieniędzy na ścieżkę żeby ją później robić kolej y raz. Chyba chce załatwić robotę firmom które będą miały zadanie ja naprawić A
 
#5 żenada 2024-04-16 15:43
Naprawdę Wąsowicz wypadł lepiej , okłamał wszystkich obiecał złote gôry. Kłamca i tyle i on ma zarządzać gminą . Takiemu Wójtowi chcecie powierzyć gminę. Masakra
 
#6 Gość 2024-04-16 15:57
Absolutnie tylko i wyłącznie Marek Wąsowicz. Pan Kasperczak to ksero pana Waligóry.
 
#7 Patrycja 2024-04-16 16:18
Pan Kasperczak da gwarancję kontynuacji rozwoju gminy zna się na pozyskiwaniu funduszy. Natomiast Pan Wąsowicz będzie słuchać się Waligóry, który tylko zadłużał gminę i cofał ją w rankingach.
 
#8 Marek 2024-04-16 16:21
Nie wiem gdzie się pcha Pan Wąsowicz, zero kompetencji co było widać jak był radnym. Tylko Pan Kasperczak jest gwarantem sukcesu dla mieszkańców gminy,
 
#9 Rafał 2024-04-16 16:34
Pan Wąsowicz jest namaszczony przez Waligórę. A on już rządził i wiemy jakie było dno. Na szczęście w te obiecane kłamstwa Pana Wąsowicza mało ludzi się nabierze.
 
#10 Gościowka 2024-04-16 16:35
Ksero Pana Waligóry , co ty gadasz. Waligóra zadłużył gminę ,a teraz popiera Wąsowicza, który nie posiada żadnej wiedzy o gminie. Może Waligóra daje mu lekcje
 
#11 Michał 2024-04-16 16:38
Myślę, że wyborcy Pana Małeckiego mogą być w miarę zadowoleni, że postulaty będzie chciał realizować Pan Kasperczak. Brawo O
 
#12 Tom 2024-04-16 17:14
Musi wygrać Kasperczak ludzie młodzi muszą iść na wybory i zdecydować kogo chcą bo to ich przyszłość,Wąso wicz nie ma kompetencji
 
#13 karol 2024-04-16 17:28
Pan Wąsowicz jako radny myślałem, że zna gminę i jej oczekiwania. Jego wypowiedzi a w sumie ich brak mówią wszystko. Pan Kasperczak jest bardzo zdecydowany i widać, że zależy mu na gminie oraz wie jak o nią zadbać. Zdecydowanie na Tak Panie Kasperczak.
 
#14 Ania 2024-04-16 17:34
Pan Wąsowicz, niby coś tam wie, niby pomysł ma , ale gorzej z umiejscowieniem . Kasperczak zorientowany w temacie.
 
#15 Mieszkaniec 2024-04-16 17:36
(...). Pan prowadzący mało niestety mało obiektywny& nie tak debata powinna wyglądać. Równe szanse powinni mieć oboje rozmówcy, bez faworyzowania jednego z nich.
 
#16 Marysia 2024-04-16 17:38
Przeżuwać cudzych myśli i potakiwacz czyli RK to kiepska kandydatura
 
#17 karol 2024-04-16 17:45
Pan Wąsowicz jako radny myślałem, że zna gminę i jej oczekiwania. Jego wypowiedzi a w sumie ich brak mówią wszystko. Pan Kasperczak jest bardzo zdecydowany i widać, że zależy mu na gminie oraz wie jak o nią zadbać. Zdecydowanie na Tak Panie Kasperczak.
 
#18 tomek 2024-04-16 17:50
Nie wiem jak mógł wypaść lepiej Pan Wąsowicz skoro nic nie powiedział. Na niczym się nie zna zero kompetencji. Chyba jakieś trole tu głosują
 
#19 Misiek 2024-04-16 18:26
Żeby być dobrym Wójtem trzeba oddychać gminą, wyjść mniej oficjalnie między ludzi, porozmawiać przejść się spacerem po miejscowościach po prostu być jednym z nas
 
#20 sąsiad 2024-04-16 18:30
Panie Wąsowicz, ubiegając się na Wójta trzeba coś wiedzieć o działaniu gminy i ich mieszkańcach, musi się Pan jeszcze wiele nauczyć aby myśleć o stanowisku wójta. Pan Kasperczak po prostu Pana rozjechał jak walec. Proponuje się wykazywać przez kolejne lata to może Pan zasłuży być wójtem, na tą chwilę gmina ma profesjonalistę jakim jest Pan Kasperczak
 
#21 Adam 2024-04-16 18:33
miałem nie iść na te wybory, ale skoro taka przewaga Wąsowicza w ankiecie, to jednak pójdę zagłosować na Kasperczaka....ankieta mnie zmibilizowała
 
#22 Ela 2024-04-16 19:01
Kasperczak jako Wójt bardziej zorientowany w inwestycjach aktualnych i przyszłych ale z góry, źle traktuje kontrkandydata który nie ma szans mieć takiej wiedzy jak urzędujący Wójt
 
#23 mieszkaniec Włoszakowic 2024-04-16 19:01
Urzędujący włodarz zawsze będzie pewniejszy w debacie. Wcale nie dlatego, że jest lepszy, a dlatego, że ma dostęp do informacji, których nie ma przeciwnik.Miśkowi z 19 kom gratuluję trafności wypowiedzi. Tylko i wyłącznie mieszkaniec naszej wspólnoty!
 
#24 Piotr 2024-04-16 19:10
Tylko Kasperczak
 
#25 Aleksandra 2024-04-16 19:15
Pan Kasperczak słodko gada ale nic poza tym nie robi, przez 5 lat nie interesował się mieszkańcami gminy a teraz nagle znalazł czas przed wyborami na spotkania wiadomo dlaczego... mój głos ma pan Wąsowicz
 
#26 Radny 2024-04-16 19:18
Nie idźcie na wybory to wszystko ściema
 
#27 Elizabeth 2024-04-16 19:29
Czy obecny wójt Gminy Włoszakowice 5lat temu jak został wybrany na wójta miał super wiedzę o zarządzaniu?? Zdobywał doświadczenie przez 5lat i jeszcze nie potrafi komunikować się z ludźmi,bo z nimi nie rozmawiał,nie interesował się problemami poszczególnych wiosek,a teraz przed wyborami jest chodzącym ideałem???
 
#28 Aleksandra 2024-04-16 19:31
Zgadzam się z komentarzem 23
 
#29 Olek 2024-04-16 19:52
Do kom. 23 Co mi wiadomo Pan Wąsowicz był radnym przez 10 lat więc informacje o gminie powinien mieć w małym paluszku! Dla inteligentnego człowieka nie ma problemu aby uzyskać informacje o miejscowości w której mieszka i chce objąć stanowisko wójta. Uważam, że Pan Kasperczak wypadł znacznie lepiej od przeciwnika .
 
#30 Petent urzędu 2024-04-16 20:06
Do wszystkich niezdecydowanyc h ,ostatnia kadencja Pana Kasperczaka to wiemy jak się będzie starał po wygranej . Zapewne tak jak było w minionych pięciu latach .Zamknie się w komnacie i tyle go widzieli .
 
#31 toż to szok 2024-04-16 20:15
Pan Kasperczak wybuduje 2 hale sportowe w Bukówcu i Jezierzycach za 3,5 miliona złotych :) a obok jest informacja z gminy Krzemieniewo gdzie otwarto oferty na lekką halę sportową i pierwsza opiewa na kwotę 6,3 miliona a druga na 10milionów.,, Toż to szok.,,
 
#32 Mania 2024-04-16 20:19
Popieram komentarz 20
 
#33 Tom 2024-04-16 20:27
Zgadzam się z trzema ostatnimi komentarzami
 
#34 Olek 2024-04-16 20:34
Do kom. 19 i 28 czyli Wąsowicz jak Cejrowski "Boso przez świat" albo jak inni, którzy chodzą od domu do domu mówiąc o lepszym jutrze :)
 
#35 Max 2024-04-16 20:38
Gmina potrzebuje menadżera, Wąsowicz napewno nim nie jest, a czy jest nim Kasperczak?
 
#36 Michal 2024-04-16 20:43
Sonda jak.u Pana Koisa? Też głosuj martwe dusze?
 
#37 ONA 2024-04-16 20:49
Pytam czy R.K kandydując pierwszy raz na wójta był taki obeznany w tych wszystkich cyferkach itd? Jest mu znacznie łatwiej bo startuje z innego szczebla. Wąsowicz wypowiadał się z klasą, a jego konkurent za wszelka cenę chciał go zaatakować i to było wyczuwalne. Drodzy mieszkańcy, potrzebujemy świeżej krwi, nowego człowieka, który wprowadzi do gminy wiele dobrego, a przede wszystkim będzie wójtem dla "ludzi" i nie będzie patrzył na ludzi z góry.
 
#38 Mieszkaniec 2024-04-16 20:51
Śmiem podejrzewać że D.M bezinteresownie wójta nie poparł.
 
#39 pitbul 2024-04-16 20:53
p> Kasperczak podczas swojej kadencji zapomniał o pozostałych miejscowościach gminy, natomiast pamiętał tylko o Bukówcu Górnym gdzie inwestycji było dużo wszystkie boczne uliczki jak nie kostka to pokryte asfaltem itp
 
#40 Georginia 2024-04-16 20:58
Obecny wójt byle gadać, byle zagadać, zalać potokiem słów. A to przecież tylko słowa, liczy się działanie. Wąsowicz był jak dla mnie bardziej przekonujący i wiarygodny. Odpowiadał spokojnie i z szacunkiem. Wierzę że dla naszej gminy zrobi wiele dobrego. U K czuć tę walkę, nerwowość u W pełen spokój. Mam nadzieję, że mieszkańcy dokonają dobrego wyboru.
 
#41 Dominiczanin 2024-04-16 21:16
Zapytajcie Wójta dlaczego skazał Dominice na wykluczenie cyfrowe?
 
#42 ja 2024-04-16 21:16
Dziękuję Panu Robertowi za merytoryczną i konkretną wypowiedź. Po tym spotkaniu jestem przekonany na kogo oddam swój głos. Życzę Panie Robercie kolejnej kadencji.
 
#43 Obserwator 2024-04-16 21:16
Kasperczak zachowuje się jakby zjadł wszystkie rozumy. Starzy ludzie mają to do siebie, że nie potrafią słuchać innych. Wydaje mi się, że nalezy dać szansę młodemu, słuchającemu i pokornemu dobrze wykształconemu facetowi....
 
#44 Obserwator 2024-04-16 21:25
Zgadzam się z komentarzem 27. Obecny wójt przez 5 lat ignorował spoleczenstwo a teraz nagle sobie o ludziach przypomniał i słodko się uśmiecha, aktorstwo. Nie dopuszcza myśli że może wybory przegrać. Pan Wasowicz bije Pana Kasperczaka empatią, swoja skromnością. Jeśli chcemy mieć wójta uczciwego i otwartego na mieszkancow warto dac "kredyt" Panu Markowi.
 
#45 Marek 2024-04-16 21:41
A może spytajcie Wąsowicza dlaczego ucieka z nadleśnictwa?
 
#46 Andrzej 2024-04-16 21:42
Trole Wąsa nie próżnują.
 
#47 Tylko Włoszakowice 2024-04-16 21:43
Pan Kasperczak jest politykiem. Startował z ramienia swojej partii. W polityce jak to w polityce. Gadka zawsze dobra. Jak jest potem z działaniem, każdy wie. Pan Marek Wąsowicz politykiem nie jest. Startował ze swojego komitetu wyborczego. Jest uczciwy i inteligentny. Stawia na dialog. Lubi słuchać, Wybierając go mamy pewność, że to my, mieszkańcy będziemy decydować o naszej przyszłości, a nie polityka.
 
#48 Michał 2024-04-16 21:44
Do kom.37 wiesz jaka jest różnica że Kasperczak zanim został wójtem był w samorządzie i miał.pojecie natomiast Wąsowicz będzie jak to ująłeś dla ludzi i Waligóra i będzie się uczył tylko ciekawe ile czasu na tą naukę zmarnuje i ile nas to będzie kosztowało.
 
#49 Kasia 2024-04-16 21:46
10 lat w radzie gminy, tym bardziej w roli wiceprzewodnicz ącego to wystarczający czas by biegle znać gminę, budżet i jej potrzeby. Sformułowania wydaje mi się to zupełnie nie przystoi na kandydata na wójta. Wąsowicz nieprzygotowany do funkcji wójta, nie wystarczy być tylko miłym!
 
#50 Do kom 44 2024-04-16 21:47
Kredyt zaufania Wąsowiczowi myślę że będzie drogi ten kredyt bo nie ma pojęcia o tym co mowi. O empati to ty nie pisz bo on jest jak Judasz za garść srebrników pobiegł do tego który nie pogodził się z przegrana od 5 lat czyli Waligóry
 
#51 Marta 2024-04-16 21:48
Pań robert rzeczowo i na temat. Nie stać nas na błądzenie w ciemnościach jakie proponuję Wąsowicz dlatego zagłosuje na Kasperczaka
 
#52 Sandra 2024-04-16 21:49
Gmina zmieniła.sie bardzo przez ostatnie 5 lat dla mnie na plus. Ma Pan mój głos Panie Robercie
 
#53 Emerytka 2024-04-16 21:49
Wąsowicz sam ok, teraz z Waligórą w tle to kategoryczne NIE! Niestety czuję się oszukana!
 
#54 Krzyś 2024-04-16 21:51
Kasperczak masz mój głos.
 
#55 Do kom 43 2024-04-16 21:51
Z tym dobrze wykształconym to się nie rozpędzaj magistra to teraz ma prawie każdy. A słuchającemu to chyba Waligory:-)
 
#56 Rozczarowana 2024-04-16 21:54
Byłam zdecydowana oddać swój głos na Pana Marka ale w momencie gdy dogadali się z Waligóra stracił mój głos. Wąsowicz zdradził moje ideały więc przepraszam ale zagłosuje na Kasperczaka.
 
#57 Obserwator 2024-04-16 21:55
Szkoda, że mało kto dostrzega, że Pan Marek nie przygotowuje się do tych konfrontacji. Jest to oczywiście wielką zaletą, podejmuje rękawice bo doskonale wie, że chcąc prowadzić dialog z mieszkańcami cały czas będzie prowadził takie konfrontacje. Pan Robert z kolei na obie debaty jest doskonale wyuczony formułek, które przygotowuje mu Pani dzięki której w ogóle może cieszyć się, że jest w drugiej turze. Nie ma się co dziwić, że zamyka się w urzędzie, prawdziwa konfrontacja obnażyłaby jego wszystkie słabości. Ani jeden, ani drugi kandydat nie jest idealnym wyborem. Czy będzie rządził jeden, czy drugi inwestycje i tak będą bo to głównie zasługa pracowników urzędu. Możemy być tylko pewni, że jeden kandydat skonsultuje inwestycje z mieszkańcami, a drugi będzie decydował w zaciszu pałacu.
 
#58 Ola 2024-04-16 21:55
Przecież Pan Wąsowicz nie ma pomysłu na rozwój gminy, cały czas mu się coś wydaje. Albo się uda albo się nie uda &a Wy za to zapłacicie. Uczyć to się powinien na studiach a nie na stanowisku wójta
 
#59 Darek 2024-04-16 22:00
Kasperczak zdecydowanie lepiej wypadł, ma wiedzę i plany. Wąsowicz potwierdza że to nie on będzie rządził
 
#60 toto 2024-04-16 22:13
nie chciałabym z tym starszym panem kiedykolwiek rozmawiać, bo nie wyglada rzetelnie jak na rzekomego wojta. widać po gestykulacji, mimice i wzroku, ze niejedno ma za uszami i falszywy
 
#61 Mieszkaniec 2024-04-16 22:21
Głosując na Wąsowicza wspieracie fatalne rządy Waligóry.
 
#62 Pola 2024-04-16 23:18
Kasperczak zdecydowanie lepiej wypadł. Wiedza i doświadczenie to to, czego Nam potrzeba. Masz nas głos!
 
#63 Piotr 2024-04-16 23:32
Powiem tak. Fanem Kasperczaka nie jestem. A już jego aktywność ostatnia - niegdy wcześniej nie praktykowane spotkania z mieszkańcami, konsultacje, zdjęcia z dziećmi oprowadzanymi po urzędzie przez zachwyconego wójta, fotki z długopisem podpisującym co rusz nowe inwestycje bawi mnie do łez. Żenująca jest ta nagła aktywność "społeczna". Ale. Nie można Mu odmówić skuteczności. Inwestycje zrealizowane, plany racjonalne. Usługi publiczne funkcjonują dobrze. Mi akurat nigdy nie brakowało "społeczno-medialnej" aktywności Kasperczaka. Jest świetnie zorientowany (co wbrew pozorom nie jest powszechne u urzędujących wójtów czy prezydentów miast). Pan Wąsowicz wypadł...blado to niestety mało powiedzieć. Szczególnie, że jest członkiem Rady Gminy. Kompletny brak wiedzy. O absurdalnym pomyśle łączenia przedszkoli w jedno wielkie we Włoszakowicach nie wspomnę. Człowiek się zastanawia co On robił w tej Radzie przez 5 i pół roku?!Będę głosować na Kasperczak, choć bez radości.
 
#64 łukasz 2024-04-17 08:19
Pan Wąsowicz jak na 10 lat pracy w Radzie Gminy oraz jako wiceprzewodnicz ący wie bardzo mało. Sama ideologia " dialogu" nie wystarczy.
 
#65 mieszkaniec Gminy 2024-04-17 09:20
Aktualny (jeszcze) Wójt aktywny zrobił się dopiero od 2-3 tygodni. wcześniej unikał spotkań, zasłonę skuteczną stanowiła Pani w sekretariacie. Odchodząc ze stanowiska powinien zabrać ze sobą kilku pracowników
 
#66 Gość 2024-04-17 10:29
Szkoda, że do funkcji wójta nie startuje pani Karolina Chlebowska. Uważam, że ta pani posiada bardzo duże kompetencje, wiedzę i doświadczenie. Pani Ksrolino, proszę pomyśleć o tymw czasie następnych wyborów.
 
#67 Wrrr 2024-04-17 12:43
Meczące jest sluchanie p. Kasperczaka.Narzucający styl mówienia,jakis taki agresywny ton.I w kolko o tym, jak to gmina pozyskuje fundusze. Może troche wiecej kreatywności, dobrej komunikacji i dobrej atmosfery w tej gminie, zamiast pozyskiwania, podpisywania i zdawania relacji z postępu prac to tu, to tam i tym podobnych fun faktów.
 
#68 do 66 2024-04-17 13:47
rany gościu, to jej nie znasz !
 
#69 Elizabeth 2024-04-17 15:01
Pan Kasperczak był bardzo spięty podczas tej rozmowy w przeciwieństwie do pana Wasowicza który spokojnie odpowiadał na pytania redaktora. Panie Robercie czyżby się pan czegoś obawiał???
 
#70 Gość. 2024-04-17 15:26
Męczące to jest słuchanie Wąsowicza (...) nie wie co mówi. Czyni umizgi do Waligóra i Koisa byle do koryta. Pozdrawiam lemingi głosujące na Waligóra a teraz biegnące do Urn zgodnie z instrukcją jak postawić krzyżyk.
 
#71 Do kom 69 2024-04-17 15:27
Kasperczak był spięty? Chyba masz pomroczność jasną albo odstawiłeś leki człowieku.
 
#72 Lasy maja glos 2024-04-17 15:41
LEMINGI Wąsowicza nawet nie słuchały co mówił chce zrobić kanalizę ale nie wie jakie koszty i czy się da myśli że się dogada a podobno był radnym 10 lat. Chcę zrobić przedszkole jedno gminne (...) że będziemy dzieci wozić z Krzycka lub małe 3 lub 4 latki wsadzać w autobus. (...).
 
#73 Marek 2024-04-17 15:55
Czytając te wszystkie komentarze należy zauważyć że piszą je te same osoby pod różnymi imionami napędzające się nawzajem. Większość z was zAwsze wie lepiej pouczając ludzi że zrobiłbym to lepiej. Może wam wszystkim się wydaje że ja bym zrobił bo ja się znam tylko że zanim nie będziecie w sytuacji o jakiej piszecie to lepiej zamilknijcie bo w myśl zasady punkt widzenia zmienia się z punktem.siedzenia można się niemiłe zdziwić jeśli miałoby się podjąć decyzję w jakiejś sprawie. Piszecie bzdury na obydwu kandydatów ja y yo oni są niedobrzy często nic o nich nie wiedząc znacie ich tylko że słyszenia lub z kogoś opowieści które niejednokrotnie są nieobiektywne pod każdym względem. Czytając was można stwierdzić jakie to nasze polskie gdzie 2 Polaków tam trzy opinie. Kieruję wami zero przemyśleń zero wiedzy jak cokolwiek funkcjonuje tylko kierujecie się animozjami szczujecie jedni na drugich a anonimowość dodaje wam odwagi w.mysl zasady piz..a w świecie chojrak w necie. Bawcie się dobrze obrzucając błotem a później idźcie ładnie do kościółka bo to również takie katolickie.
 
#74 Elizabeth 2024-04-17 16:37
Do komentarza 71 
 
#75 mieszkanka 2024-04-18 07:54
Do komentarza 66... widać że pisał ktoś z rodziny. Gorszego sekretarza gmina nie mogła mieć. (...)
 
#76 mieszkanka 2024-04-18 07:59
W debacie Pan Kasperczak przyjmuje agresywne stanowisko atakowania kontrkandydata jak Pan Waligóra, w końcu współpracował z nim i miał się od kogo uczyć fachu. Ale tu uczeń przerósł mistrza. Panu Waligórze obstawienie urzędu samymi swoimi zajęło trochę więcej czasu. Pan Kasperczak dokonał tego w ciągu jednej kadencji.
 
#77 zaciekawiony 2024-04-18 10:31
Do kom.76 gdzie ty tam agresje widziałeś . Widocznie odebrałeś to tak bo masz kompleksy i nie wiesz co się dzieje w gminie . Rozmowa tych dwóch Panów pokazała kto się nadaje a kto po prostu przesłał 10 lat i nie wie nic na temat samorządu
 
#78 Marek Do kom 75 2024-04-18 11:21
Mieszkanko widzę że byłabyś lepsza jak pisałem obrzucanie błotem ludzi bo jestem anonimowy jednak (…) w świecie chojrak w necie. Czytając komentarze to widzę samych frustratów którzy dzięki anonimowości mogą wylać swoje żale. Jak mam problem z kimś lub z czymś to mówię komuś prosto w twarz a nie uzewnętrzniam.sie w necie. Ciekawe gdyby nagle się okazało że ktoś może sprawdzić wasze dane i nie jesteście wszyscy anonimowi jacy byliby z was bohaterowie ilu miało by palpitacje serca. Ja nie obrażam innych i przyjmuje krytykę bo nie ma ludzi idealnych a osadzanie jak to robicie w stosunku do kandydatów na wójta jest poniżej krytyki. Ciekawe ilu judaszy jest wśród was słodko uśmiechających się do ludzi na których wylewacie pomyje. Ludzie zastanówcie się nad swoim życiem a jak macie problem to zawsze można umówić się do psychiatry lub psychologa.
 
#79 Anna 2024-04-19 07:58
do komentarza 75& napisz to z imienia i nazwiska. nic dziwnego że ludzie ją lubią bo w odróżnieniu do ciebie potrafi stanąć przed mieszkańcami i coś powiedzieć a nie pisać głupie komentarze o innych nie podając nawet swojego imienia& jak ty hipokrytko
 
#80 Mirka 2024-04-19 15:32
Gmina potrzebuje lidera który wie jak realizować nasze oczekiwania i inwestycje. A to może zapewnić tylko Pan Kasperczak. Natomiast moim zdaniem było widać że Pan Wąsowicz się nie zna. To nie czas teraz na jego naukę zarządzania urzędem i inwestycjami.
 
#81 Bart 2024-04-19 18:43
Tylko Pan Robert Kasperczak. Zdecydowanie lepiej wypadł w debacie kiedy było 5 kandydatów jak i teraz. Infuencera i obecnego radnego Wąsowicza, który powinien znać doskonale inwestycje jak i cyferki gminy rozjechał jak walec. Nie mam najmniejszych wątpliwości na kogo będę głosował z żoną. Tylko Robert Kasperczak - ma Pan nasze głosy.
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous