Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Policja, Niebezpieczeństwo

2640 wyświetleń
2510 wyświetleń
3075 wyświetleń
6073 wyświetleń
1903 wyświetleń
5851 wyświetleń
10631 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Jak w Polsce zatrzymuje się dowody rejestracyjne - policja Kościan (2015)

Opis
17 listopada 2015, Kościan.

Materiał prezentuje jak policja odbiera dowody rejestracyjne za przepaloną żarówkę.

W filmie także pomiar prędkości bublem jakim jest Iskra-1, która mierzy wszystko.
Nigdy nie ma pewności czyja prędkość została zmierzona.
Zasada działania jest prosta - jeśli na drodze pojadą w tym samym kierunku przynajmniej dwa pojazdy to Iskra-1 zmierzy prędkość szybszego z nich, nawet jeśli będzie on poza polem widzenia osoby dokonującej pomiaru. Urządzenie to wbrew przepisom nie posiada możliwości identyfikacji pojazdu, którego prędkość została zmierzona.

Szerzej na temat Iskry-1 w linku poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=rOdzs...

SPRAWDŹ ILE TRWAŁA NAPRAWA OŚWIETLENIA:
https://www.youtube.com/watch?v=4_Ajw...

Jestem członkiem stowarzyszenia Prawo na Drodze oraz dziennikarzem portalu Skarga.com nr legitymacji 001/2015.

Zapraszam na stronę stowarzyszenia:
http://www.prawonadrodze.org.pl

Temat związany z tym filmem opisany jest na stronie stowarzyszenia pod linkiem:
http://prawonadrodze.org.pl/policja-z...



Ocena: 2.8 (986 głosów)


Komentarze (133)  

 
#1 kojot 2015-11-26 13:02
z płaczem poleciał się poskarżyć , dorosły człowiek a jak małe dziecko
 
#2 WSk 2015-11-26 13:11
Policjant też człowiek i może się mylić. Kiedy na kursach i szkoleniach nauczą ich przyznawać się do błędów i powiedzieć przepraszam. Mi kiedyś na drugim końcu Polski kazał milicjant wypakować cały bagażnik, by o 12 godzinie w słoneczny dzień wymienić żarówkę oświetlającą tablicę. DO celu miałem 5 km. Ale to była milicja i syrena 30 lat temu. Jak widać nic się nie zmieniło.
 
#3 kiero9wca 2015-11-26 13:12
Patryk pamietaj ze po9licjant ma zawsze racje.Ale zycze Ci zebys wygral w sadzie
 
#4 greg 2015-11-26 13:16
Wielkie brawa dla Patryka za odwagę i podjęcie walki z reżimem policyjnym.
 
#5 k 2015-11-26 13:18
wiecej takich ludzi co sie nie daje w ciula zrobic nie moze policjant udowodnic czyje to auto jest do kitu te urzadzenia powinni je dawno zlikwidowac a za brak oswietlenia i chlopak chcial naprawic na miejscu to tylko zlosliwosc powinien dostac od szfa nagane tak nie robi normalny czlowiek i znowu policja jest po to zeby doj...c a bandytow to puszczaja wolno bo sie ich boja paranoja!!!!!!! !!
 
#6 ROMAN 2015-11-26 13:18
ROZWI¡ZAĆ POLICJE.!!!!!!!!!
 
#7 adam 2015-11-26 13:22
państwo policyjne
 
#8 ... 2015-11-26 13:35
pytanie do Patryka skąd wziął Iskrę 1 z legalizacją. Sam się gubi w tym co próbuje udowodnić. Rada - niech jeździ przepisowo to nie będą go zatrzymywać.
 
#9 obserwator 2015-11-26 13:43
czyżby bez stresowe wychowanie? poza tym oprócz znalezionych nieprawidłowośc i popełnił kolejne wykroczenia które sam udokumentował i jeszcze wrzucił do sieci tj. nie korzystanie z pasów bezpieczeństwa przez kierującego oraz korzystanie z urządzenia wymagającego trzymania w ręku tj. komórka podczas kierowania pojazdem...wykroczenie popełnił o godz. 21:14:34 czas z nagrania które sam udostępnił. A i żeby było jasne nie jestem psem pracuję jako kurier. Czy nie ma ciekawszych tematów aby o nich pisać na portalu? Czy nic się ciekawego w rejonie nie dzieje...
 
#10 kierowca 2015-11-26 13:46
i to jest Polska "prewencja".... liczą się tylko statystyki - ile w miesiącu zabrano praw jazdy, ale za co to już mniej istotne, byleby tylko zabrać... brak słów Panowie Policjanci, szanuję Waszą pracę, bo lekko też nie macie, ale takie podejście do "wymiany żarówek"... to już jest parodia. Przecież wiemy, ze w wielu autach wymiany nawet nie idzie zrobić na drodze, tylko w serwisie. Rozumiem jakby wysiadły obie z przodu lub z tyłu i do przejechania jeszcze kupa kilometrów, ale w tym przypadku.... brak słów... później się dziwicie, ze ludzie nie mają o Was dobrego zdania... ale tak - STATYSTYKI ???...
 
#11 2015-11-26 13:50
Młody za dużo cwaniakował więc go przykrócili.A w sądzie i tak pewnie przegra. Wielokrotnie sam odmawiałem przyjęcia mandatu z różnych paragrafów a finał był zawsze taki sam.
 
#12 kościaniak 2015-11-26 14:02
Za przepaloną żarówkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej zabierać dowód rejestracyjny pojazdu? Toż to nie ma żadnego wpływu na bezpieczeństwo. Po prostu pokaz siły i zemsta policjanta, który takim postępowaniem pogarsza wizerunek policji. Ten policjant czyni tak nie pierwszy raz!
 
#13 do kom 10 2015-11-26 14:04
Zgadzam sie ze licza sie tylko statystyki !!! kiedys jadąc z synem) przez Rawicz zostałem zatrzymany przez Policjantke (czarna ładna Kobieta)i co ???dostałem mandat za rzekomo nie zapiety pas przeze mnie -100 pln.I co miałem sie kłócic ???jak nie to sprawa zostanie skierowana do sadu znajda sie swiadkowie i inne tam cuda .Panowie i Panie Policjanci troche pokory w tej pracy i obiektywizmu bo jak przysłowie mówi kij ma dwa końce a statystyki to nie wszystko !!!
 
#14 zomo 2015-11-26 14:06
Policja nigdy się nie myli....zdarzają się mendy ale większość jest wporzadku! Z takim prawem jak mamy w PL policja zawsze się wybroni , sądy przeważnie są po stronie policji!
 
#15 2015-11-26 14:08
co to jest za koleś... jechać z nim ....i to ostro
 
#16 starszy 2015-11-26 14:12
Jakoś mnie ten młody człowiek nie przekonuje.Tylko pretensje , roszczenia, zero pokory i kultury no i sława w internecie. Ach ta dzisiejsza młodzież...
 
#17 Psycholog. 2015-11-26 14:22
Z mojej obserwacji i doświadczeń wynika, że większość funkcjonariuszy ma duży problem w kulturalnym komunikowaniu się z obywatelami. Często są aroganccy i dyspotyczni bez względu na okoliczności , poza tym nie słyszałem żeby przyznali się kiedykolwiek do błędu, więc i są ślepo bezbłędni.
Wizerunek polskiej policji jest fatalny i wreszcie powinno się coś z tym zrobić.
 
#18 BRUTUS 2015-11-26 14:23
I bardzo dobrze, że coraz więcej obywateli PL, kwestionuje ,,pomiary" tego putinowskiego badziewia. Podobna sytuacja jest wiarygodnością ilości zatankowanego paliwa na wielu stacjach benzynowych. Upierdliwy ten funkcjonariusz, aby za brak oświetlenia tablicy rejestracyjnej zatrzymywać dowód.
 
#19 obywatel 2015-11-26 14:24
moim zdaniem funkcjonariusze drogówki= bezczelność i arogancja.
 
#20 2015-11-26 14:26
Gdyby matka m... nie piłowała to dziecko by nie płakało...
 
#21 koś 2015-11-26 14:29
W Sądzie powinien dostać 2000 grzywny to może nuczy się zapinać pasy i jeździć przepisowo
 
#22 trener 2015-11-26 14:32
po obejrzeniu tego filmu ręce opadają i to ma być funkcjonariusz, moim zdaniem raczej zakompleksiony mściwy i gruboskórny facet któremu wyraźnie brakuje predyspozycji do wykonywania zawodu.
 
#23 walus 2015-11-26 14:33
do kom 9 patrz uwaznie potem komentuj. Gdzie ty widzisz kierujacego z tel w reku
 
#24 Radny 2015-11-26 14:35
myślę że trzeba się poważnie zastanowić nad dalszym dofinansowaniem Policji, ja mam duże wątpliwości.
 
#25 Picek 2015-11-26 14:36
Nie lubię cwaniaczków -mam nadzieję, że Sąd mu dowali!
 
#26 olo 2015-11-26 14:40
I bardzo dobrze. Co to ma być milicja ? Powinni porządnie ukarać tego policjanta.
 
#27 leszczyniak 2015-11-26 14:48
myślę że ktoś powinien zweryfikować kompetencje tego policjanta.
 
#28 niestety 2015-11-26 14:49
kiedyś brali łapówki a dziś są aroganccy.
 
#29 pytia 2015-11-26 14:51
brawo - to policjant strzelił sobie w stopę- marketingowa porażka, ciekawe czy szef mu za to da podwyżkę?
 
#30 marco 2015-11-26 14:53
teraz tysiące osób wiedzą jakich utrzymują funkcjonariuszy .
 
#31 były policjant 2015-11-26 14:56
DZIENNIK USTAW
RZECZYPOSPOLITE J POLSKIEJ
Warszawa, dnia 6 marca 2014 r.
Poz.
281
ROZPORZ¡DZENIE
MINISTRA GOSPODARKI
1)
z
dnia 17 lutego 2014
r.
w
sprawie wymagań, którym powinny odpowiadać przyrządy do pomiaru prędkości pojazdów w
ruchu drogowym,
oraz szczegółowego zakresu badań i
sprawdzeń wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej
tych przyrządów pomiarowych
Dziennik Ustaw

§
5. 1.
Konstrukcja i
wykonanie przyrządu powinny zapewniać
wskazanie pojazdu, którego prędkość została zmierzona.
 
#32 policjant z tej jednostki 2015-11-26 15:15
W tej sekcji ruchu drogowego KPP Kościan przydałaby się szczegółowa kontrola BSW, BO NIE JEST TO PIERWSZY wyczyn tych policjantów, a kłania się tu brak nadzoru ze strony bezpośrednich przełożonych - policjanci robią co im się podoba.
 
#33 l 2015-11-26 15:18
niestety ludzie sa rózni ja niemoge narzekac dwa razy zostałam zatrzymana przez policje i niestety moja wina a Policjanci zachowywali sie kulturalnie nawet wytłumaczyli co i dlaczego bo wydawało mi sie ze moze jednak jestem niewinna urok osobisty nie podziałał udawanie blondynki tez nie ale przynajmniej było wesoło zgadzam sie ze mozna sie pomylic policji tez to dotyczy a sprzet moze wadliwy popieram pana dlaczego nie pana zdaniem niesłusznie takie pana prawo az panu współczuje jak ta policja sie pana czepia jezeli ma pan racje to pan wygra i po sprawie a sąd nie zawsze jest po stronie policji wie warto walczyc o swoje racje
 
#34 Syniorka 2015-11-26 15:23
Twarz tego młodego człowieka pamiętam, kiedy nie dawno, bezczelnie parkował swoje auto na moim podwórku i wjeżdżał na nie, pomimo znaku drogowego: zakaz wjazdu. Żeby czynić zarzuty innym (Policji), samemu trzeba być w porządku
 
#35 Anonim 2015-11-26 15:28
ten chłopak po prostu ma niepokolei w głowie; kupił Iskre 1 a dlaczego nie pokazał certyfikatu; śmieszny jestes koleś i po prostu z siebie głupca robisz i tyle haha; życze Ci abyś przegrał wszystko bo za dużo już pajacujesz w Kościanie
 
#36 xxxx 2015-11-26 15:50
To jest sposób aby zaistnieć w mediach za 100 zł bo tyle by pewnie dostał mandatu. A tu wywiady, zdjęcia gwiazda internetu.
 
#37 Matołek 2015-11-26 16:05
Brawa Brawa Brawa Patryk !!!! i Szacun dla Ciebie pozytywnie ich załatwiłeś ;)
 
#38 Pisiorka 2015-11-26 16:06
Do Leszna terz niedlugo przyjedzie telewizja co wyprawia tuta policja POmylilo sie cos wam niestety .
 
#39 Piotr 2015-11-26 16:10
Brawo Patryk ! Kupił sobie Iskrę bo mógł. Nakręcał Policjantów bo mógł. Szacun za odwagę profesjonalizm spokój wiedzę i powodzenia w sądzie.
Pozdrawiam
 
#40 janek 2015-11-26 16:22
Młodziez dzis jest madrzejsza i bardziej bezczelna .Ja za czasow ZOMO i MIlicji do dzis sie prostuje przed Policja ale mam uraz z dzicinstwa.
 
#41 Mieszkaniec 2015-11-26 16:37
WIEKSZOSC KOMENTARZY NAPISANYCH PRZEZ POLICJANTOW SAMI SIE DOWARTOSCIOWOJA BIEDULE!!!ZENAD A.
 
#42 do 8 2015-11-26 16:46
Kupić czy wynajać Iskrę-żaden problem. Zdarzają się nawet osrodki szkolenia kierowców ,które posiadają radar-jeżeli biorą się na poważnie za szkolenie motocyklistów.
 
#43 xxx 2015-11-26 16:48
Ciekawe jaki wynik ma ten policjant na strzelnicy,jeże li potrafi tak precyzyjnie namierzyć jedno auto z wielu.
 
#44 lonia 2015-11-26 16:48
więcej takich Patryków. Ci co go krytykują na pewno podwinęli by ogon i dali by sobie kit wcisnąć.BRAWO ..
 
#45 xxxxx 2015-11-26 16:51
Za małą różnicę w kolorze kierunkowskazów nie powinien brać dowodu, jest okreslona tylko barwa a nie jej intensywnosć
 
#46 acv 2015-11-26 17:02
najgorsze jest to ze niestety sądy stoją po stronie policji, zamawiają opinię biegłego i zwykły szary człowiek nic nie może zrobić, nawet jeśli nie jest winien. Żenada to nasze polskie prawo.
 
#47 Brawo 2015-11-26 17:02
policjant jak zwykle myśli ze blacha go ochroni (...)
 
#48 Kirk 2015-11-26 17:04
Ludzie, którzy wyzywają Patryka od cwaniaka czy od gościa co ma nie po kolei w głowie są nie normalni! Ludzie tu nie chodzi o 100 zł! Chodzi o fakt, że Państwo policyjne wyciąga od Was te pieniądze nie legalnie! Okradają Was w białych rękawiczkach. Wystarczy wpisać Iskra-1 w Google i poczytać artykuły na temat tego urządzenia. Jest ono zabronione! Gość zachował się normalnie w tym nagraniu. Nie krzyczał, nie był agresywny w stronę policjanta tylko rzeczowo punktował go, a ten nie miał żadnych kontr argumentów. Zobaczcie jak się policjantowi ręce trzęsły przy podawaniu pokwitowania do podpisu.
Mandaty i policja są potrzebne ale nie mogą nas oszukiwać. Ten pomiar musi być rzetelny.
 
#49 Krzysztof W. 2015-11-26 17:07
Brawo Patryk.
 
#50 seals 2015-11-26 17:28
Popieram Patryka. Z takimi nadużyciami trzeba walczyć
 
#51 Antoni 2015-11-26 17:42
Co się emocjonujecie....Chłopiec cwaniakuje to fakt, ale to ma króciutkie nóżki. Jak raz zadarł z psiarną - a zadarł przed rokiem - to mu się ,,będą przytrafiały'' wykroczenia notorycznie. A i być może prawko straci z czasem. Nie daj bóg kogoś by potrącił, czy spowodował wypadek. Jest momentalnie pozamiatany jak go sobie drogówka ,,przypomni''. Kowboju - przekonasz się na własnej skórze, że pokora jest cnotą. Czasem wbrew logice.
 
#52 sds 2015-11-26 17:53
Znoją go w sądzie jak psa ta sprawa już jest przegrana nie stać go żeby mógł sobie kupić uniewinniający wyrok chyba że ma kogoś na prawdę bliskiego w PiS-ie wtedy ma szansę
 
#53 2015-11-26 18:01
1)Czy Pan kierowca pojazdu posiada legalizację swojego urządzenia gdyż widzę że nie działa jego urządzenie właściwie?
2)Na jakiej podstawie prawnej zażądał od umundurowanego Policjanta dokonującego kontroli drogowej w związku z przekroczeniem dozwolonej prędkości w terenie zabudowanym okazania legitymacji służbowej?
3) Dlaczego kierowca pojazdu opublikował wizerunek oraz dane osobowe Policjanta (funkcjonariusz a publicznego)w internecie mając jedynie prawo do nagrywania a nie do upubliczniania wizerunku Policjanta pomimo jego wyraźnego sprzeciwu.( Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 81. 1
 
#54 przeor 2015-11-26 18:03
TRZYMAM KCIUKI, TAK NALEŻY DOCHODZIĆ SWOICH PRAW.
 
#55 Swen Widłobrody 2015-11-26 18:10
(...) GUM dał papiery na zestaw z lunetą a nie tą Iskrę którą mają w Kościanie. (...).
 
#56 sowa 2015-11-26 18:13
Patryk złóż, skargę do KWP
 
#57 sammek 2015-11-26 18:20
Policjant i sędzia piłkarski to to samo zawsze mają rację i nie ma dyskusji tu mandat a tam karta może by tak sędziów na policjantów
 
#58 Bogdan 2015-11-26 18:31
Czy Wy nie wiecie że w tym kraju nawet bardzo głupi policjant ma zawsze rację.
 
#59 sztan 2015-11-26 18:31
Lepsze asy są w prewencji. Pryncypał nie reaguje to jest drugie pokolenie milicjo -policji .Odebrać uprawnienia do mierzenia prędkości tymi iskrami
 
#60 do walus 2015-11-26 18:31
Waluś...zgadzam się z kom. 9.I widzę że ma komórkę w ręce. W momencie gdy wrzuca bieg i rusza ma tel. w ręku...ale możesz się nie zgodzić i odmówić MKK zawsze są sądy:)
 
#61 XXX 2015-11-26 18:35
Lonia idź na lody.
 
#62 fil 2015-11-26 18:55
Dokładnie, te pomiary nie są wiarygodne jeśli chodzi o część w której mowa,a mianowicie, czy dany pojazd jest zmierzony lub też inny. Przykład podam, Policja jest na patrolu i mierzy w danej miejscowości, no i "strzela" w kierunku wjazdu do miejscowości, gdzie postawiony został znak o ograniczeniu prędkości, potem zatrzymują i mandat. Jaką ja mam pewność, że policjant zmierzył mnie już w momencie przejechania znaku/wjechania w strefę obwarowaną znakiem. Mam podejrzenie, że mógł to zrobić w momencie gdy byłem jeszcze przed znakiem ograniczenia prędkości. Dodam, że te urządzenia mają bardzo daleki zasięg, a np. z odległości 1 kilometra, czerwoną wiązką urządzenia pomiarowego byłoby trudno wycelować do określonego celu tudzież samochodu.
 
#63 2015-11-26 19:04
tak kierunkowskaz prawy byl barwy bialej co widac na filmie w momencie jego pracy!!!
 
#64 Fotograf 2015-11-26 19:16
Policjant powinien POwinien ponosic wszystkie koszta mandatu tak co to' jest wogle za cyrk policyjny , jeszcze rodzinki w pracy z pokolenia na pokolenia co nie wstyd wam.
 
#65 2015-11-26 19:17
Bardzo dobrze! Walcz do końca!! Wielu kierowców ślepo wierzy policji. Mnie również złapali i przez strach przyjęłam mandat, a byłam pewna, że w granicach normy.
 
#66 wicek 2015-11-26 19:19
nasza policja nic nie umie bo to dlatego ze skonczyla tylko tojoty ujoty jak mowil laskowik walcz patryk na pisz do ministra sprawiedliwosci
 
#67 leszek 2015-11-26 19:34
PRZECZYTAJCIE TO http://anuluj-mandat.pl/blog/post/wazny-wyrok-sadu-uzywanie-przez-policje-radaru-iskra-1-jest-nielegalne
 
#68 radziu 2015-11-26 19:59
jeśli odmówił przyjęcia mandatu to sprawa powinna trafić do sądu, a z treści artykułu wynika że nie trafiła, co znaczy że policjant niebył pewien pomiaru i wygranej w sądzie, a tym samym niedopełnił procedur.
 
#69 hehe 2015-11-26 20:03
Widze policjanci z Kościana aktywni w komentarzach, pewnie pisanych na parkingach pod marketami - ulubionymi miejscami zlotów kościańskiej "policji"
 
#70 Ja 2015-11-26 20:05
Policja z z Kościana, nic nowego. Mnie zatrzymali i szukali dziury w całym. Od jednego z nich dowiedziałem się że "obowiązkiem każdego Polaka jest zapłacić minimum dwa mandaty rocznie". Nie ukrywam że nie miałem zapiętych pasów. Powiedziałem im że to moje życie a oni na to: "
Twoje życie należy do Polski a nie do Ciebie....". Koniec tematu.
 
#71 2015-11-26 20:38
PKP PIĘKNIE K.....A PIĘKNIE ,TAKIE NIEUDACZNIKI JAK TEN W MUNDURZE DO EUROLINE NA TAŚMĘ A NIE DO POLICJI , KOMUNA SIĘ SKOŃCZYŁA!!! NADSZEDŁ PIS!!!
 
#72 cinek 2015-11-26 20:45
komentarz 51 to sama prawda. Jeżeli z nimi zadarłeś to lepiej się wyprowadzaj z Kościana bo jeszcze Twoje dzieci będą płaciły za to. Zapamiętają Cię i na każdym kroku będziesz płacił za wszystko. Papierek, niecenzuralne słowo, złe przejście przez drogę itd. To jak kopanie się z koniem. Ciekawe kto na tym lepiej wyjdzie?
 
#73 andrzej 2015-11-26 20:45
Może w końcu wycofają z użytku te nielegalnie certyfikowane urządzenia. Policjanci gdyby mieli honor i szacunek do społeczeństwa to by tego badziewia nie używali...
 
#74 Jeleń z Leszna 2015-11-26 21:21
Fajnie, że policjanci z Lipna uratowali kolejowego spacerowicza.
Może teraz klątwa wisząca nad Lipieńskim komisariatem przeminie po tym jak przeciągano przez sądy za używanie legalnych ogrodzeń elektrycznych.

Może nawet wracali koleją ze szkolenia na okoliczność żerowania saren POza borami.


A tu znowu kilka kilometrów dalej policja zabłyszczała jak sarni zad.



http://www.fakt.pl/wydarzenia/ranny-jelen-biegal-po-lesznie-policja-odstrzelila-rannego-jelenia,artykuly,508813.html
 
#75 Smarki poniżej kolan 2015-11-26 21:24
Biedny ten chłopiec. Bo nie można niestety o facecie powiedzieć. I dobrze, że swój wizerunek opublikował. I teraz czyta i czyta i się cieszy i nie cieszy..... Oj oj
 
#76 iza 2015-11-26 21:34
W Lesznie to też jest cyrk nic nie lepszy
 
#77 2015-11-26 21:39
Patryku,znając życie dostaniesz wyrok z Sadu zaocznego czy coś takiego,a ciebie nie wezwią na sprawę, pilnuj terminu byś mógł się odwołać.
Ja już to przerabiałem.
 
#78 2015-11-26 22:01
I Wy się jeszcze dziwicie ,że PIS wygrał?
Jak długo można tolerować bezprawie.
Jak i kupować radiowozy za

miejskie pieniądze .

Co do światełek to powinno starczyć pouczenie .
A skoro się tak nie lubią to mogli się na drugi dzień zasadzić j jak by nie zmienił to wtedy zabrać dowód .
A w między czasie żona policjanta powinna założyć firmę lawetową żeby miał kto odwieżć samochód na strzeżony parking szwagra do czasu wydania prawomocnego wyroku przez sąd.
(No bo gdyby prezydent ułaskawił kierowcę za zbyt jasny kierunkowskaz przed uprawomocnienie m wyroku to znów by larum było i wycie do księżyca)
 
#79 Wiesiek 2015-11-26 22:07
W Koscianie jest Leszczynski komendant z Leszna oni tak robia maja to Po platformie
 
#80 Ktoś 2015-11-26 22:12
POlicja świadomie łamie prawo wiedzą że np Iskrą 1 nie można mierzyć prędkości jeśli łuk drogi przekracza 10 stopni następna sprawa POlicjant pokazał klasę oczywiście zemścił się na kierowcy cóż nie wyszło mu w życiu to udaje strażnika z teksasu . Kolejnym aspektem jest samo urządzenie i specyfikacja pisze tam dokładnie jak dokonywać tym badziewiem pomiarów druga kwestia to taka że POlicjant ma udowodnić kierowcy ze to jego prędkość została zmierzona często panowie wiedząc jak działa ten szmelc po prostu wyłapują kierowców którzy są nieświadomi że urządzenie te przekłamuje pomiary gdyż odbicie fal jest np na linie wysokiego napięcia czy też drgania . Niestety żyjemy w chorym kraju gdzie sądy POstkomunistycz ne przyznają rację POlicji ale nadejdzie czas rozliczeń !
 
#81 adi 2015-11-26 23:25
Powiem tyle dzieciak który kupił sobie zabawkę i cwaniakuje ciekawe jak by sie zachowała jak by jego dziecko ktoś potrącił ciekawe czy w tedy by z iskrą i kamera latał. Jestem zawodowym kierowcą i jestem za tym zeby tepić takich pseudo kierowców ja jak dostaje mandat to nie dyskutuje bo wiem za co dostałem a tak po zatym według prawa to materiał z takiej kamerki jest nie może być wykorzystany w sądzie ale tego baran już nie wiem mam nadzieje ze drogówka go dojedzie
 
#82 Tadeusz 2015-11-27 00:14
Polandia. Chore prawo chory rząd ,,zdrowi'' obywatele.
 
#83 2015-11-27 01:38
jak nie kozaczysz do policjanta to i on będzie w porządku dla Cb. Niestety nasz naród nie lubi być temperowany i zawsze musimy pokazać wyższość. Policjant miał prawo odebrać dowód za nieprawidłowe/ niesprawne oświetlenie i to zrobił. Co w tym takiego??? a co do tej pani obok to szkoda słów.
 
#84 LIPNO 2015-11-27 06:37
CO ZA BARAN NAPISAL O TYM LIPNIE??GOSC SZEDL OBOK TOROW A NAPISALI ZE W OSTATNIM MOMECIE GO SCIAGNELI Z TOROW HA HA HA AKTORZY W18!!!!!!
 
#85 skorpion 2015-11-27 06:54
niema wsrud policjantuw ludzi sa tylko policjanci i to bardzo nieuczciwi ktuzy udawaja tylko ze sa ludzmi i podnosza glowe do gury a sami diametralnie lamia przepisy sluzbowymi samochodami nie raz takie zdazenia widzialem!!!!!! !
 
#86 bolo 2015-11-27 07:58
Tak to jest w małych zapyziałych miejscowościach gdzie zawód policjanta przechodzi z ojca na syna, a w policji pracują całe rodziny z najbliższej okolicy, policjanci czują się mocni i bezkarni, do tego dochodzi kompletny brak nadzoru ze strony przełożonych i mamy to co mamy
 
#87 kierowca 2015-11-27 08:18
Brawo, może tak trochę zjechać na pobocze i dopiero prowadzić kontrolę było by bezpieczniej dla innych kierowców o tym policja pomyślała!!!
 
#88 ZOFIA 2015-11-27 08:45
WSZYSCY POLICJANCI POWINNI PÓJŚĆ NA SZKOLENIE Z EMPATII DO I DLA LUDZI....PANOWIE WIECEJ ZROZUMIENIA USMIECHU, A WSZYSCKIM BEDZIE SIE LATWIEJ ZYĆ!!!
 
#89 sputnick 2015-11-27 08:58
Trzymaj się chłopie. Walcz z tymi niero... w strojach listonoszów.
 
#90 ja 2015-11-27 09:44
Jeżeli młody mówi, że jechał 52 km/h to niech pokaże ten filmik z prędkością to mu wszyscy uwierzymy i nie będzie dyskusji, a jeżeli faktycznie jechał 70 km/h to niech pochyli głowę i przeprosi i to w dodatku też tak publicznie przez radio i telewizję... Zobaczymy czy faktycznie taki z niego pokrzywdzony przez policję człowiek...
 
#91 Łukasz 2015-11-27 09:49
Nie ma co dyskutować policja jest potrzebna, ale policjant też człowiek i w tym przypadku zachował się wyjątkowo nadgorliwie, szukając "dziury w całym" za detale które wystarczyło zwrócić uwagę tylko za to że ośmielił się sprzeciwić "władzy" a co bardziej denerwuje komenda zawsze broni swego z bardziej niż samica młodych.
 
#92 gość 2015-11-27 10:03
Takich Patryków potrzeba nam więcej i jest ich coraz więcej. Brawo za podjęcie walki i powodzenia.
 
#93 Rafał 2015-11-27 10:10
"Urządzenia te posiadają certyfikat, stąd też policja, mając pełną dokumentację i przyzwolenie na wykorzystywanie tych urządzeń, po prostu z nich korzysta - tłumaczy Artur Ustasiak."
Od kiedy policja działa na podstawie certyfikatu? Policja ma działać na podstawie prawa zawartej w ustawie, która mówi że urządzenie do pomiaru prędkości ma identyfikować pojazd!
 
#94 2015-11-27 10:22
Koniec miesiąca, chłopaki musieli wyrobić normę mandatową narzuconą przez "starego" i tyle w temacie. Co do samej iskry 1 to od dawna wiadomo, że to jest badziewie, ale budżetówka musi jakoś łatać dziury, więc w imię "prawa" kosi się podatnika z pieniędzy. Ja dostałem kiedyś mandat za to, że w terenie zabudowanym jechałem 40 km/h !!! bo przede mną leciała czerwona Italia na oko grubo ponad 100 i panowie z drogówki nie zdążyli jej zatrzymać, więc dostałem ja, natomiast wiedzieli, że jestem niewinny, bo kłócili się między sobą czy wlepić mi mandat czy też nie. Parodia systemu sprawiedliwości .
 
#95 Ala 2015-11-27 10:24
Ledwo szkoły średnie pokończyli co nie którzy powtarzali klasy a teraz policja
 
#96 do 87 2015-11-27 10:53
Policja jest potrzebna , to fakt, ale na pewno nie policjanci mściwi jak ten z tego filmu, ja osobiście zwolnił bym go w trybie dyscyplinarnym.
Czekam na decyzje Pana Komendanta, bo jeśli nie wyciągnie z tego wniosków i nie zareaguje , to znaczy że popiera takatawę, a to już by była tragedia.
Pozdrawiam Państwa - Szef Firmy.
 
#97 kierowca 2015-11-27 10:58
Ludzie jak czytam Wasze komentarze to ręce mi opadają do samej ziemi. Łepek zamieścił bzdurny filmik na którym nie udowodnił NIC! Ponieważ nie pokazał prędkości z licznika samochodu czy też z GPSa nawigacji czy kamery. (...)kobieta ma pretensje do wszystkich że dzieciak jej płacze, a wystarczyło przyjąć mandat czy też podpisać wezwanie do sądu i kontrola po 2 minutach by się zakończyła. No ale trzeba było wymyślać i szukać certyfikatów i legalizacji... Film błazenada i robienie z wielkiego G szumu i afery. Większość w komentarzach przyjęła linię obrony kierującego, a co jeżeli urządzenie dokonało prawidłowego pomiaru?? Odpowiedzcie sobie sami na to pytanie, a co niektórym proponuję pisać ze słownikiem ortograficznym
 
#98 Piotrek 2015-11-27 11:20
Patryk, popełniłeś błąd publikując filmik z twarzą i głosem policjanta. Pomimo wyraźnego sprzeciwu Policjanta. Zgodnie z Polskim prawem możesz nagrywać dla swojej dokumentacji. Ale nie masz prawa publikować tego gdziekolwiek. I za to na pewno wytoczą Ci proces. ( Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych Art. 81. 1
 
#99 Maciek 2015-11-27 11:25
Od razu zaznaczam, że w mojej ocenie rejestrowanie przebiegu czynności policji, czy straży miejskiej powinno służyć przede wszystkim celom dowodowym, gdybyśmy dochodzili naszych praw w sądzie lub dążyli do dyscyplinarnego ukarania funkcjonariusza , który nadużył swoich uprawnień. Natomiast dążąc do publicznego napiętnowania zachowania danej osoby poprzez upublicznienie fotografii, czy też filmu, należy liczyć się z tym, że możemy naruszyć dobra osobiste konkretnej osoby. Mamy tu bowiem do czynienia z rozpowszechnian iem wizerunku uregulowanym w Ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Jeśli chcemy  bez konsekwencji prawnych  upublicznić to co uwieczniliśmy na filmie bądź fotografii wystarczy, że nie będziemy rozpowszechniać wizerunku, czyli zestawu cech, który pozwalałby na identyfikację danej osoby. Tym samym po dokonaniu anonimizacji (zamazaniu twarzy i fakultatywnie zniekształceniu głosu) nie będziemy rozpowszechniać wizerunku i nie narazimy się na zarzut naruszenia dóbr osobistych w związku z art. 81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
 
#100 2015-11-27 11:40
młody cwaniak, skoro ma iskrę z legalizacją to dlaczego nie pokazał tej legalizacji? kupił szrot na allegro i się dziwi że przekroczenie wykazuje
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama