Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
Odzyskaj hasło       Przypomnij login       Zarejestruj

Inne z Ulica/Polityka i Samorządność

4237 wyświetleń
4758 wyświetleń
3984 wyświetleń
5762 wyświetleń
6407 wyświetleń
6058 wyświetleń

Ulica

WypadkiInneHistoriaSondaKulturaNaturaLubię to LesznoZdrowieRekreacjaPolityka i SamorządnośćTeatr - kabaret - widowiskaReligiaŚwiąteczneZ lotu ptakaPożary, StrażPolicja, NiebezpieczeństwoDrogi, inwestycje, biznesWojsko, BezpieczeństwoWOŚPEpidemiaPowodzie, susze, śnieg, wichury, szkody, awarieFestyny, PrzemarszeLeszczyniacy 100-LeciaPomagamy UkrainieZgromadzenia, Manifestacje, Protesty

Taniec

JumpstyleGrupyCheerleaderkiMażoretkiBreak dance/Hip hopNaukaBaletTowarzyskiBale i zabawy

Extreme

ParkourBungeeRekordyFreerunPark linowyInneLandkitingSpadochroniarzeParalotnieMorsyNurkowanieSkateplazaLotnicze

Audycje

RadioPromocja i reklamaPoradnikiFilmChef vs SzefSpotkania w RatuszowejTelewizja, Blogi

Motoryzacja

QuadyMotocykleSamochody4x4KolejTraktory i maszyny

Szkoła

PrzedszkoleCodzienność:)Twórcze odlotyZjazdy i wspomnieniaInauguracje, Absolutoria, OtwarciaStudniówki, Połowinki, Zabawy absolwentówWakacje, Ferie

Muzyka

TeledyskiKoncertyStudyjneClubbingMam talentWywiady i inneŚwiąteczneLudowa, Chóry, Orkiestry

Sport

BiegiPiłka nożnaFutsalRoweroweLotniczeKoszykówkaZimoweFootbagPiłka ręcznaKonneWodneFreestyle FootballSiatkówkaSzermierkaWalkiSzachyLekkoatletykaInneTriathlonMotoryzacjaTenisFutbol amerykańskiPetanqueKręgleBoks, MMASpeedrowerStrzelectwo

Moda i uroda

ModaWizażFryzjerstwoMissFitness

Podróże

W krajuZa granicąPozdrowienia

Żużel

20242023202220212020201920182017201620152014201320122011201020092008200720062000-19912005-20011990 i starszeKibice

Zwierzęta

WystawyTresuraInne

Radio

Temat dla reporteraMagazyn SportowyO tym się mówi

Wędkarstwo

ZawodyOkazyMetody

Kandydat PiS na burmistrza Wschowy a mdlejąca młodzież podczas Pol'and'Rock Festival (2018)



Ocena: 2.8 (355 głosów)


Komentarze (126)  

 
#1 Edward 2018-08-03 19:40
A Owsiak to ma tupet. Co on sobie ze straży pożarnej jakieś prywatne sikawki robi? Poza tym fachowcy chyba lepiej wiedzą, co jest lepsze i bezpieczniejsze dla uczestników imprezy.
 
#2 Wschowianka 2018-08-03 19:42
Po tym incydencie na pewno burmistrzem nie zostanie!!!!
 
#3 a 2018-08-03 19:47
i dobrze, przynajmniej komendant wie po co jest straż pożarna, organizatorzy powinni za własne pieniądze zabezpieczyć uczestnikom schładzanie i inne środki. Straż jest potrzebna przy nagłych zdarzeniach a nie przy planowanych imprezach!
 
#4 Igor 2018-08-03 19:51
Dlaczego mnie to nie dziwi!? pisior nadęty
 
#5 z Leszna 2018-08-03 19:53
Jeżeli tak, to szykuje się zdecydowany burmistrz dla Wschowy. Trzymam kciuki za Wschowę.
 
#6 ktoś 2018-08-03 19:57
Pan Owsiak winien sam przewidzieć,że będą upały i to w jego gestii jest zabezpieczenie "swoich idoli" w "ochłodę".
 
#7 Zofia 2018-08-03 19:59
Kurtyny wodne przy scenie..chyba komus sie cos w glowce poprzestawialo od tej goraczki...pod sceną wystarczający jest prysznic tzw. grzybek, ochładzający wodą publiczność.Ludzie nie powinni zapomniec tego do wyborow...rozumiem to ze uczestnicy pwoinni e sba zabrac okulary uzywane na basenie by mgli swobodnie ogladac i sluchac...
 
#8 dada 2018-08-03 20:01
za gorąco ? to po co tam jadą ? Straż ma ważniejsze sprawy niż polewanie tych ludzi. Kpina na maxa, ktoś robi na tym kasę to niech wynajmie polewaczkę.
 
#9 Wychyl 2018-08-03 20:02
spokojnie... niemiecka straż pożarna nie miała takich obiekcji i woda się polała:)
 
#10 jeremi 2018-08-03 20:04
Owsiak nie buntuj ludzi,TO NIE JEST TWOJE ZADANIE
 
#11 Szarawy 2018-08-03 20:08
Pamietam go jako mlodego,sympaty cznego oficerka.Dobry siatkarz.Przyjacielski,c hetny do pomocy,co polityka robi z ludzmi.
 
#12 Pytanie mieszkańca 2018-08-03 20:11
Pani redaktor. Dlaczego Pani nie napisała, że polewanie publiczności z wozów strażackich w upalne dni było wieloletnią tradycją tego festiwalu? To zmienia nieco przedstawiony obraz. Co roku nie było to niebezpieczne, a nagle w tym roku pojawiło się rzekome niebezpieczeńst wo z tego tytułu?
 
#13 Wielbiciel muzyki 2018-08-03 20:14
Bardzo dobra postawa Pana Komendanta. Skoro festiwal jest prywatną imprezą to organizator powinien zadbać o takie rzeczy a nie zwracać się do PSP. Dobra wola PSP to postawienie kurtyny wodnych ale to dla organizatora zbyt mało ponieważ pojazdy Straży Pożarnej to mała tradycja festiwalu od wielu lat. Smutne, że organizator od wielu lat obarcza wiele osób postronnych swoimi błędami a sam zapewne zarabia spore pieniądze na organizacji festiwalu.
 
#14 eliza 2018-08-03 20:19
Straz nie jest do prywatnej dyspozycji Owsiaka,dziwię się wykorzystywaniu ich przez niego.A jakby wybuchł w tym czasie pożar w innym miejscu?
 
#15 jurko1955 2018-08-03 20:28
...i ten PAN? ma być w przyszłości burmistrzem?czy też innym "ważniakiem" ??!
 
#16 Yan Czeci Sobyesky 2018-08-03 20:33
Ja bym ich polewał z armatek wodnych. "Ścieżka zdrowia" też by im się przydała.
 
#17 obserwator 2018-08-03 20:36
I bardzo dobrze. Czy straż jest od wszystkiego? Jeżeli organizują koncerty to niech wszystko zabezpieczą. Później do straży!!!
 
#18 .... 2018-08-03 20:46
No i straż też się w plątała w politykę...
A do obstawy pielgrzymek i procesji jakoś mogą.
 
#19 abc 2018-08-03 20:51
Wydawalo mi sie, ze straz pozarna jest apolityczna, a tu prosze-ZONK. Mam nadzieje, ze Wschowa nie zapomni...
 
#20 1234 2018-08-03 20:53
Do 14.Straz jest ciącle do do dyspozycji Kościoła.A jakby wybuchl pożar w innym miejscu to straz i z tej imprezy wyjedzie.Niekoniecznie nawet będzie mieć dłuższą drogę.ą straz miala dbać nie o Owsiaka lecz 90 tys.naszych dzieci lub wnuków.
 
#21 1234 2018-08-03 20:57
Szefowie służb mundurowych powinni być a polityczni a tu okazuje sie,że Gliński to potulny pisiorek
 
#22 Mietek 2018-08-03 21:03
Miesięcznice też były prywatną imprezą Kaczyńskiego i ochraniało ich tysiące policjantów i to było zgodne z prawem ????
 
#23 Janek Wędrowniczek 2018-08-03 21:11
Wschowa ma Asta Rafalską a teraz do tej "elity" dołącz Gliński. Wstyd się przyznać do korzeni
 
#24 olek 2018-08-03 21:17
A czy policja jest od pilnowania sejmu ?Czy samochody rzadowe sa taksowkami do przewozenia rodzin ?Czy wydawanie kasy na namiot nie jest marnotrawstwem?Tam szły miliony zł tu potrzeba kilka tys .Dobra zmiana chora zmiana.
 
#25 adio 2018-08-03 21:19
A to łobuzy ta nasza młodzież, po jakiś festiwalach się włóczą zamiast wziąć udział w "ustawce" kiboli czy w marszu ONR.
 
#26 Do PiS 2018-08-03 21:20
Dostal pan odgórnie nie polewamy.Panie Gliński warto przeczytać kodeks cywilny.
Dzisiaj pis jutro? Zdowie nudzi jest najwazniejsze
 
#27 vorones 2018-08-03 21:28
Słuszna decyzja. Co jeszcze może polewaczka z gorzelni ma przyjechać.
 
#28 Andrzej 2018-08-03 21:28
Owsianek, jak Pan P.Gliński jest bezlitosny to ty jesteś bezmózgowiec , z państwowej służby chcesz sobie robić prywatne polewanie, polewajcie się własnym moczem OK!
 
#29 A jak 2018-08-03 21:30
Ten Owsiak niech sam zapewnia schładzanie i płaci pieniędzmi wyżebranymi od Polaków
 
#30 Ja" 2018-08-03 21:36
Nie ma czegoś takiego jak prywatna impreza gdy mówimy kilkudziesięciu tysiącach młodych ludzi zgromadzonych na koncercie. To jest impreza masowa a obowiązkiem służb publicznych jest ją zabezpieczyć dla dobra tych młodych ludzi, których rodzice płacą podatki na te państwo. Nie będę się wypowiadał o tym panu bo nie wiem czym się kierował. Może złośliwością, co jest charakterystycz ne dla pewnej opcji politycznej i jej sympatyków - co widać także po ich komentarzach, może po prostu zabrakło wyobraźni. Ale przeraża mnie ta systemowa i masowa nienawiść do ludzi typu Owsiak. Tylko dlatego, że ma poglądy inne niż partia wiodąca to wystarczający powód aby negować i niszczyć wszystko co dobrego zrobił. Kiedyś jego działania jednoczyły ten naród. Ale oczywiście w zjednoczonym narodzie populiści prawicowi nie mieli by czego szukać więc należy niszczyć wszystko, co by ludzi przybliżało do siebie. Wróg musi być. Wtedy łatwiej manipulować społeczeństwem. Znam osobiście ludzi którzy chętnie wspierali WOŚP, ale od kiedy usłyszeli w prawicowi populistycznych mediach, że Owsiak to lewak więc wróg zaczęli go zwalczać. Nie rozumiem jak można swoje przekonania i swoje poglądy tak scedować na ludzi typu Kaczyński, Brudziński czy media.
 
#31 Matt 2018-08-03 21:39
Owsiak obśmiewa policję i jej siły środki i przygotowanie do tej prywatnej imprezy. Policjanci śpią w szkołach na łóżkach polowych szarpią po 12 godzin w upale. Teraz ma Owsiak wielkie pretensje że PSP nie chce wyjechać w tłum ludzi i woda polewać.a gdyby tak ktoś zginął od uderzenia strumieniem wody to kto weźmie odpowiedzialnoś ć?! Służby powinny się zawinąć z tej pseudo imprezy a Woodstocku niech pilnują patrole Owsiaka
 
#32 Jacek 2018-08-03 21:46
Do1.3.8 i13.Czytając te wypowiedzi to człowiek się zastanawia czy śmiać się czy płakać.8 Kasę to teraz "trzepią ci popaprańcy z dobrej zmiany.13.Jak były w warszawie "miesiączki " to polic...pilnowali porządku na ulicach czy ??.Ludzie opamiętajcie się!
 
#33 uli 2018-08-03 21:48
Upały są już od 2-ch tygodni i Pan Owsiak na taka okoliczność powinien być przygotowany,ni e należy obwiniać osobę, która proponowała inne rozwiązanie
 
#34 Tomek72 2018-08-03 21:57
Uważam, że Straż powinna pomóc młodym ludziom ...

Problem polega na tym że Owsiak zrobił z siebie POlityka, uPOlitycznił swoje działania w tym WOŚP i Woodstock / PolRock - bijąc w PiS (piszmy wprost) a potem się dziwi, że mu ktoś usiłuje w tym przeszkodzić ...

I żeby było jasne - sam angażowałem się w WOŚP - widzę POZYTYWNE strony tej akcji, ale rzeczywistość w tej sprawie kreuje Owsiak ...
 
#35 Do 31 2018-08-03 22:06
Ty patentowany.... Straz od lat polewa ludzi na woodstocku. Poza tym pradnice sie skreca na zraszanie i leje nad glowy... Strumieniu ty...
 
#36 ALF 2018-08-03 22:11
Owsiakowy już mnie denerwuje. Fachowiec od wszystkiego, od siedmiu boleści! Pretensje ma do policji, straży, służby zdrowia, do każdego tylko nie do siebie! Fchowcy chyba najlepiej wiedzą jak pracować więc Ty ich chłopie nie pouczaj bo jesteś nikim! Rób tą swoją fundację i się nie wpieprzaj nikomu innemu w robote!
 
#37 xxx 2018-08-03 22:27
Do post1.Edward jaki z niego fachowiec jak on nigdy nie kierowal duza akcja.I zobacz jak jest wyposazona PSP Wschowa ze musieli wypozyczc auto ratowniczo-gasnicze z OSP,bo auta JRG sa naprawiane serwisie.I ty piszesz ze to dobry fachowiec.
 
#38 xxx 2018-08-03 22:41
MATT skargi i wnioski skladaj do Brudzinskiego ze nim wynaja ***** gwiazdkowy hotel dla policji.Zmienia sie rzady Pisuarow juz nie dlugo.
 
#39 nuda veritas 2018-08-03 22:46
do 23: Do tego towarzystwa dodaj jeszcze: B.Geremka oraz min. S. Sternę - Wachowiaka. NA RAZIE WYSTARCZY...
 
#40 oburzony 2018-08-03 22:53
do kom.1... zrób jedną milionową tego co OWSIAK i wtedy zadawaj debilne pytania....
 
#41 Wsch 2018-08-03 23:05
Prywatnie można Glińskiego nie lubić ale tu miał chyba rację.Owsiak ostatnio trochę przesadza.
 
#42 sus 2018-08-03 23:08
do post. 1 to nie Owsiak wprowadził ustawowe wymogi dotyczące imprez masowych. Straż pożarna jest jedną ze służb które te imprezy zabezpiecza. I czy się to komu podoba czy nie to musi je wykonać. Panu Przemkowi albo zabrakło empatii albo dostał taki przykaz z "góry" - to drugie jest bardziej prawdopodobne. Współczuje mieszkańcom Wschowy jeżeli zostanie burmistrzem. Po porady będzie jeździł na nowogrodzką.
 
#43 nuda veritas 2018-08-03 23:33
do 40: W propagandzie tak samo dobry jak kato CARITAS i inne pseudo fundacyjki...
 
#44 Lobo 2018-08-03 23:43
Od Nowego Roku zmieńcie cel zbiórki charytatywnej z Owsiaka na Ojca Dyrektora z Torunia lub na pomnik Lecha K. i problem sam się rozwiąże.
 
#45 Leszno 2018-08-03 23:52
Polska Straż Pozarna nie mogła wjechać ale Niemcy mogli i zrobili dobrą robotę!
 
#46 Rekma 2018-08-03 23:58
Do kom.40
Nie chcę robić "Złotychmelonów" tak jak Owsiak.
 
#47 służba zdrowia 2018-08-04 00:40
Wszystkim przeciwnikom Owsiaka powinno się odmówić, gdy będą w potrzebie oni i ich dzieci, z korzystania ze sprzętu medycznego, który został przekazany do szpitali dzięki WOŚP
 
#48 Marcin 2018-08-04 01:54
No to po burmistrzowaniu tego pana
 
#49 Witek 2018-08-04 02:05
Tradycja polewania była? była!
Strumien wody kierowany w góre a nie w ludzi.
Dojazd pod scene zapewniony, nikt nie mowi o jezdzie w tlumie przed sceną.
Organizator pokrywa koszty!
Krytykanci i malkontenci. W waszych głowach płonie stos nienawiści. Niestety dobra zmiana jest chora. Nie na kolano, tylko na zazdrość. Zazdrości i zwalcza każdego kto odniósł sukces. Bez względu na to jakie czyni dobro. Sieje nienawiść i tworzy kapital polityczny na budowaniu podzialow. Zapomina jednak ze kto sieje wiatr ten zbiera burzę.

Pokażci mi inny festiwal którego organizator sam wyłapuje dilerów?
 
#50 Archanioł 2018-08-04 05:54
Ciekawe jaką minkę miałby ten pan koMENDAnt, gdyby na koncercie zrobić zbiórkę kasy, a potem zakupić i przekazać strażakom motopompy, samochód albo na inny sprzęt.
Może żywcem spaliłby się ze wstydu. Pewny może być jednego: grono ludzi, którzy jemu olania z pewnością nie odmówią, powiększyło się.
 
#51 jacek 2018-08-04 06:27
U nas na budowie też gorąco. Może zadzwonimy na straż, żeby przyjechała nas ochłodzić?
 
#52 Leszczyniak 2018-08-04 06:49
Hej obrońcy geniusza dla mnie Poland rock to jeden wielki wyżej zarazkow
 
#53 Bartek 2018-08-04 07:28
A w Kostrzynie bawi się obecnie dużo ludzi z Wschowy i okolic. Tak potraktować swoich wyborców jak tak można.
 
#54 wschowiak 2018-08-04 07:49
Oj widać że Gliński ma szansę wygrać w wyborach. Każda wzmianka o nim w mediach powoduje straszną sraczkę kontrkandydatów i ich troli . Z jednej strony lewactwo od pana O. z drugiej "deficyty intelektualne" od pana Cz.
A PIS zawija sreberka.
 
#55 Dziwne nie jest 2018-08-04 07:57
Ot następny funkcjonariusz państwowy gorliwie wypełniający wytyczne z Nowogrodzkiej żeby jak tylko możliwe robić Owsiakowi pod górkę.
Patrząc na komentarze to słuszną linię ma ta władza. Wielu nie potrzeba wolności. I po co Lechu skakałeś przez ten płot?
 
#56 str 2018-08-04 08:00
brawo Komendant, straż nie jest od wszystkiego! jak ktoś organizuje impre to niech dba o uczestników we własnym zakresie
 
#57 kaczyński 2018-08-04 08:53
A na moje prywatne miesięcznice w Warszawie były wszystkie służby -i co zrobicie wy innego SORTU.
 
#58 FIRE 2018-08-04 09:09
Do obowiazkow Strazy Pozarnej nie nalezy polewanie i chlodzenie roznych imprezowiczow wiec dajcie sobie luz Jesli nie pojechali ich sprawa
 
#59 Dodane do wszystkich, dzisiaj 2018-08-04 09:12
Ten słynny mundurowy zasłynął w dniu kiedy poseł Ast ogłosił go pisowskim kandydatem na Burmistrza we Wschowie, nie przeszkadzało mu,że jest czynnym strażakiem Komendy Wojewódzkiej!!! . Trzy dni temu ten strażak uczestniczył INCOGNITO w spotkaniu Morawieckiego z wybrańcami PiS na terenie HZZ Osowa Sień......tak więc nie ma się czemu dziwić,ze wykonuje operacyjne zadania Kasty Pisowskiej - coś za coś!!!. Ktoś kiedyś napisał o tym człowieku, ze jest "obrotowym" - tak zmienia swoje poglądy w zależności od panującej władzy i jak to się teraz sprawdza....Gliński po tej akcji wobec bawiącej sie naszej młodzieży i nie tylko jet WE WSCHOWIE TOTALNYM PRZEGRANYM / hańbom dla tak szlachetnego munduru/!!!!!!
 
#60 kabaret 2018-08-04 09:36
Do kom 50. Takie coś już było.Cytat"Z tych statystyk wynika, że pierwszy raz Orkiestra kupiła dla grup poszukiwawczych straży pożarnej sprzęt za prawie milion zł, kiedy urwało dach w hali wystawowej w Katowicach. Kolejne zakupy dla tej formacji miały miejsce w 2010 roku. Natomiast w 2017 roku Fundacja WOŚP kupiła dla OSP, które pracowały przy powozi, sprzęt za 1,3 mln i właśnie dlatego teraz jedzie on do Kostrzyna. Poza tym wkrótce 25 jednostek OSP ma dostać od Fundacji kolejny sprzęt za 206 tys. zł." źródło ONET
 
#61 545fhhj 2018-08-04 09:44
Jakiś ważniak ten Gliński,niby strażak a nie chce pomoc
 
#62 Stopień Celcjusza 2018-08-04 10:04
Moim zdaniem !
Owsiak jak by był mądry to by rozwiązał festiwal ze względu na upały.

Ratusz rozwiązał Marsz Powstania Warszawskiego.

Powodem było to , że jeden z uczestników miał na koszulce sierpa i młota.

Upały to chyba nawet większy byłby argument bo w gronie przyjaciół Owsiaka nie jeden w sercu nosi sentyment do PRL-u.

No i Jurkowi wydaje sie , że jest ważniejszy od Małgośki która z sądu na emeryturą przejść nie chciała bo tak dobrze zarabiała.

A strażacy to mają rację , że woleli kurtyny wodne.
Hydronetkami to ZOMO polewało.

Jurek niech dopilnuje aby ta wynajęta za grube pieniądze berlińska straż wodą polewała a nie benzyną .

A swoją drogą to komendant ma jaja .
Narazić się Owsiakowi!
Już widzę te skargi na komendanta do Komision Komunism Europe.
 
#63 erg 2018-08-04 10:21
Ile tu pisiorow !!!!ludzie opamietajcie sie!!!!
 
#64 Cyc 2018-08-04 10:27
A motokrosowy tor pan G każe polewać i nikt nie pyta dla czego a pan siedzi i odcina kupony wstyd panie G
 
#65 Kabar do kom 60 2018-08-04 10:47
Festiwal Pol'and'Rock zabezpiecza ok. 160 strażaków, na miejscu jest 60 wozów.

Kto za to płaci?!

Naiwni w wierze pomagania do tych puszeczek z serduszkami czy całe społeczeństwo z budżetu ?

Jak dzieciaki chcą się bawić niech płacą z 500+
A druh Jurek to już zaleciwy do tego towarzystwa winien się ustatkować, ZUS-em zainteresować.


Sugerujesz , że mafia daje mafia wymaga?
Że jak coś dajesz należy się coś w zamian?

Tak fundacje nie działają.
 
#66 emeryt 2018-08-04 10:55
Dot.62 kom.Czytając ten komentarz już wiem ze pisała go miłośnik czy sympatyk tej mafijnej pisowskiej partii gdyby taka potrzeba była w Licheniu czy Częstochowie to nie było by problemu a tak mamy rządzący pis i w około problem goni problem i jeszcze się Owsiakiem przejmować.Ale korzystać z z efektów to tak i to jeszcze z ale.Skąd ta zajadłość do Niego a taka ślepa wiara w Rydzyka no chyba ze ta katolicka religia uczy tego w Szkołach i kościołach.Wstyd i jeszcze raz wsty
 
#67 Usychający Działkowicz 2018-08-04 10:55
Zabawę karnawałową organizowała straż .
Kupiłem tam los na loterii.
Dodam, że nie wygrałem .

Czy straż powinna mi w związku z tym podlać ogródek jak poproszę ?
Gdy odmówią TVN ,Elka nagłośnią sprawę?
Czy straż z Berlina może zastąpić OSP w moim folwarku?
Jak ich zatrudnię do polewania muszę spisać umowę o dzieło czy inną?
 
#68 0000000000000000000000 2018-08-04 11:03
Panie Owsiak, niech pan sam sobie wyleje sobie kubeł zimnej wody na głowę zanim znów pan coś powie. Najpierw się myśli, potem krytykuje.
 
#69 BAX 2018-08-04 11:13
Po co brać wozy strazackie jak jest wysokie zagrozenie pozarami, mozna bylo motopompy zabrac i wjechac z cysternami z woda. Ludzie tam jadacy wiedzieli ze bedzie upał. Owsiak super gosc, ale bawi sie w polityke teraz i na tym straci. O tym ze jest gorąco wiedzą wszyscy. Super postawa Pana Komendanta, popieram jego decyzję w 100%. Sam festiwal bardzo fajna impreza, to organizator powinien zadbać o kurtyny wodne dużo wcześniej i tam samo źródło wody !
 
#70 do68 2018-08-04 11:30
Po co tyle zer. Tobie wystarczą dwa , jak temu twojemu "idolowi"
 
#71 leo 2018-08-04 11:35
Owsiak stierdził że wszystko mu się należy. Ja (...) za 13,70 brutto i nikt mi się nie pyta czy starczy mi do pierwszego
 
#72 ktośka 2018-08-04 11:47
Taa impreza jaka jest taka jest są różne gusta i o nich się nie dyskutuje! Impreza masowa - to chyba coś innego niż kameralny prywatny koncert. Co roku wszystko było do dogadania i dogrania od kiedy zmieniła się władza wiecznie coś nie pasuje i z czymś jest problem. Tak przyjechali strażacy z Berlina - znowu wstyd na całą Europę robią z Polski nasze władze. Ech brak słów ;-(
 
#73 do służba zdrowia 2018-08-04 11:51
Na ten sprzęt dają Polacy a nie Owsiak. Z każdego roku 10 % trafia do jego kieszeni (wystarczy poczytać sprawozdania finansowe)+ środki z reklam i tej całej otoczki. Nawet ten festiwal jest finansowany z odsetek od środków danych przez Polaków na sprzęt medyczny. Jaka służba zdrowia takie argumenty .
 
#74 nuda veritas 2018-08-04 12:05
do 68: Owsiak nie się naje do syta karmelków z Zuckerfabrik, bo ostatnio za dużo gwiazdorzy i politykuje. Jego wośpiarnia, caritasy i inne wątpliwe fundacyjki powinny zostać rozwiązane. I po problemie...
 
#75 popieram nuda veritas 2018-08-04 12:45
Za dużo organizacji pozarządowych z coraz bardziej rozmytym, nie wiadomo jakim, działaniem. Wośpiarnie, caritasy i inne wątpliwe. W Lesznie przykłady i nadawanie im znaczenia oraz niesłusznie coraz większych pieniędzy.
 
#76 Do 71 2018-08-04 12:51
Widocznie na więcej nie zasługujesz.
 
#77 matek 2018-08-04 13:35
Straż Pożarna jest do gaszenia pożarów a nie do polewnia ludzi na jakichś imprezach
 
#78 Browar Trdycyjny 2018-08-04 13:40
No to niech Jurek w końcu pokaże faktury.
Teraz wiemy , że jedną już ma!
Z Berlina.
Dziękujemy wam berlińczycy ,że polewacie nas armatkami w rocznicę powstania.
Bez was nie moglibyśmy się paplać w błotku.

Jak drużyna z Berlina polewała za darmo to zapraszam do mojego wiedeńskiego ogródka bo klienci forsą nie śmierdzą Wyjechali na promocyjne Woodstokowe a ja zostałem na lodzie.
 
#79 Witek 2018-08-04 13:41
Samorządy zlecają często czesc swoich zadan róznym fundacyjkom jak mówice. Te fundacyjki robią robotę za 40% tego co wydawały samorządy. W UE 1 na 9 nowych miejsc pracy jest w stowarzyszeniac h i fundacjach.Wszędzie zdarzają się czarne owce które kombinują. To że Jurek do obsługi imprezy zatrudnia sztab osób pracujących przez cały rok to normalka przy tej skali. Wynik broni Jurka sam! Jednak są czarne owce, które mataczą. Przykład z lokalnego podwórka - Pani W, która wtopiła na własnym biznesie, otworzyła fundacje i zaczeła zbierac na córkę. Wczesniej gdy ktoś inny (Pani G) zbierał kasę to nie chciał jej dawac kasy na twarz - to potrafiła przynieśc rachunek z knajpy! A jak nie dostała za ten rachunek kasy to biegała po elkach i panoramach że Pani G robi przekręty.-
 
#80 leszcz 2018-08-04 13:42
Owsiak wszystko by chciał za darmo
 
#81 SOR 2018-08-04 13:51
Z całym szacunkiem !
Ale chyba lepiej jak straż zabezpiecza na koszt państwa jakieś tam modły ożycie w trzeźwości jak zbiorowe chlanie.
To nie pytanie .
To stwierdzenie.


Według statystyk KGP służby odnotowały ponad 32,5 tys. wypadków na drogach, w których zginęło ponad 2,8 tys. osób, a ok. 39 tys. było rannych.

Liczba nietrzeźwych kierowców przekroczyła zaś 109 tys.
 
#82 O pozycja 2018-08-04 14:01
Myślałem , że jest trójpodział władzy .
A tu proszę nad wszystkimi nawet sądami Owsiak chce być .
Czy nadzwyczajna kasta ludzi na to przystanie?
Myślę , że tak .
Ona i tak o wszystko pyta Brukselę, Berlin,Amsterda m,
Moskwy nie muszą pytać.
Moskwa ma do nich całkowite zaufanie.
15 lip 2015 - Jak podaje Gazeta Polska, ojciec Jerzego Owsiaka już w 1945 roku zgłosił się do pracy w milicji. Zbigniew Owsiak mówił wówczas, że - robi to ...

Tata Zbigniew  I sekretarz egzekutywy POP PZPR, mama Maria  urzędnik Prokuratury Wojewódzkiej w Gdańsku, brat Andrzej  członek Ochotniczej Rezerwy Milicji Obywatelskiej.
......................................

No jest trochę rozkapryszony.
Co się dziwić w kasynach milicyjnych niczego nie brakowało.
No i ten sentyment do armatek wodnych .
 
#83 Wschowianin 2018-08-04 14:17
Zawsze było coś dziwnego w tych oczach.
Nigdy na niego nie zagłosuję
 
#84 WSk 2018-08-04 14:41
Brawo panie komendancie. (...) wyczuli, że kandyduje pan z PIS i stąd nagonka. Gdyby się pan zgodził, to by narzekali, że woda za zimna lub za gorąca albo brudna. Powód zawsze znają jak z SN. Od 2 tygodni żar leje się z nieba, powinien (...) przewidzieć. Pozdrawiam Wschowę
 
#85 iga 2018-08-04 17:30
no ale że straz z Berlina wzięła pieniądze,przec ież swoim POwinni POmagać za darmo
 
#86 nuda veritas 2018-08-04 17:37
do 84: Powód zawsze się znajdzie, aby kogoś pochwalić lub zmieszać z błotem. Większość uczestników tego łudstokszoł to dewiańci, mający problemy z prawem, Seby, Karyny, Brajanki, Desiki i inna ,,elyta". JEST LATO TO MUSI BYĆ GOR¡CO!
 
#87 Szarawy 2018-08-04 17:40
Przemek "Obrotowy"?Raczej aparatczyk.Zdega i on wyszli z tej samej komendy, z Leszna.Kiedys komendantami zostawali dobrzy gospodarze,ktor zy budowali nowe komendy.Tacy jak Jankowski albo Pobudek.A teraz?Wiatraki sterowane przez partyjki.Zal
 
#88 wschowianin 2018-08-04 19:26
Czytając te beznadziejne hejty ogarnia człowieka rozpacz, nie trzeba wojny wystarczy kilkanaście dni upałów i ludziom mózg odmawia posłuszeństwa . Chorzy z nienawiści,
bo tak trzeba nazwać hejterów myślą , że wszystko im wolno - tak nie można - mieszać z błotem człowieka , który tylko i wyłącznie wykonywał swoją pracę, to jest służba a nie garden party
 
#89 07 2018-08-04 19:38
Ciekawa sprawa że z innego regionu straż mogła przyjechać.
 
#90 hahah 2018-08-04 20:02
Jako komendanta Wschowskiej straży nie mam dobrego zdania o nim i większość kolegów odetchnęła jak został przeniesiony.
 
#91 1234 2018-08-04 20:09
Do 77.A straż pożarna nie jest też do prowadzenia procesji i pielgrzymek.
 
#92 Jan 2018-08-04 21:12
Przecież od lat WOŚP Owsiaka nie daje nic dla Wschowy mimo ze tutaj na nią zbierane są pieniądze bo twierdzą ze nie wspierają prywatnych szpitali wiec PAnstwowa Straż Pożarna tez nie może wspierać prywatnej działalności Owsiaka
 
#93 Jan 2018-08-04 21:15
A Niemcy za wynajęcie ich każą sobie słono zapłacić i Owsiak zapłaci za to z pieniędzy WOSP
 
#94 Do jana 2018-08-04 22:17
I po co klamiesz?
 
#95 do 89 2018-08-04 22:23
Nie nazywaj Berlina regionem bo się obrażą.
Jakob Hein w swojej właśnie wydanej w Polsce książce Berlin. Hipsterska stolica Europy zabiera nas w intrygującą podróż ulicami stolicy
 
#96 2018-08-04, do frustrata z 91 2018-08-04 22:41
Oj coś ci się zapomniało?
No szybciutko.
Co nie jarzysz?
Za dużo browarków się przetoczyło przez gardziołko?

No to masz:

Nie jest też od spuszczania trumny do grobu.
Czyli obsługi pogrzebów.

Powiem więcej !
Nie jest od wydobywania zwłok i rannych z rozbitych samochodów.

Wojtek został strażakiem aby gasić pożary.


Autostrada A2 nadal zablokowana. Straż pożarna pomaga uwięzionym w korku.

Decyzją Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego oraz wójta gminy Łyszkowice strażacy z OSP Czatolin i OSP Łyszkowice zostali skierowani na autostradę A2 by rozdawać "uwięzionym" w korku podróżnym butelki z wodą pitną.

Na najdroższej autostradzie straż wodę rozdaje.
Widać cwaniaczków pokroju Jurka nie brakuje.

Rodzinkę się zatrudnia a straż pracuje.
 
#97 sus 2018-08-04 22:42
Fajnie jest jak straż pożarna bierze udział w imprezach np. religijno-patriotycznych. Wtedy jest OK. Jak dla WOŚP jest be. Dziwna logika. Straż pożarna jest jedną ze służb które tą imprezę zabezpiecza. I czy się to komu podoba czy nie to musi je wykonać.do kom. 92 i 93 dałeś chociaż złotówkę na WOŚP aby ich rozliczać. Nie wiem czy sami albo ktoś z Waszych najbliższych musiał skorzystać ze sprzętu zakupionego ze zbiórek WOŚP. Moja wnuczka dzięki temu sprzętowi żyje. Możecie na Owsiaka wylewać kubły pomyj. To nic nie zmieni. Tylko on potrafi poderwać ludzi do dzielenia się tym co mamy. Kto chce daje a kto nie chce nie daje. Tym zawistnym najlepiej wychodzi opluwanie i pisanie nie prawdy.
 
#98 nuda veritas 2018-08-04 22:53
do 91: Całkowita racja! Straż Poż. nie jest od Dróg Krzyżowych, udostępnianiu drabin i podnośników dla zawieszania na nich symboli folkloru religijnego. Wiele drabin czy podnośników koszowych jest wykorzystywana niezgodnie z przeznaczeniem na pokazach dla dzieci, czy dorosłych, parafiadach czy działalności usługowej dla niektórych podmiotów gospodarczych. Aby policja czy str. poż. miała szacunek to musi służyć społeczeństwu, a nie spełniać fanaberie rozwydrzonego motłochu.
 
#99 wschowianka 2018-08-04 22:53
To może straż pożarna schłodziłaby zakład (…),miejscowy,w schowski,gorąco w nim jak w piekle i niedługo ludzie jak much padną,bo szef ma gdzieś wszystko!!!!
 
#100 do97 2018-08-04 23:22
a czy to była WOŚP bo o ile dobrze czytam to był koncert rockowy.A co do dawania to wielu ludzi wspomaga rózne fundacje w Polsce tylko nie latają z tym do gazet i telewizji
reklama

Dodaj komentarz

Wpisz imię

Twój komentarz

Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
Wyślij komentarz
 
reklama
bigamous